  • Data: 2015-12-11 18:10:19
    Temat: Re: Czy mandat sie nalezy?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powodzenia życzę z taką linią obrony.
    >
    > Musisz być skończonym idiotą, skoro przechodzisz przez przejście nie
    > zwalniając kroku, gdy ulicą przejeżdża sobie przez to przejście jakiś
    > samochód na wielopasmowej ulicy.

    To jest inna para kaloszy, trudno się z tego wybronić ale TomN ma rację:
    http://www.naukajazdy-poznan.eu/jazda-w-ruchu-miejsk
    im-przejscie-dla-pieszych.html
    Dla mnie osobiście taki zapis wobec pieszego to oczywisty idiotyzm
    prowokujący do przejeżdżania ludziom po palcach. Strzelam, że nieobecny
    w prawie drogowym cywilizowanych państw :)