  • Data: 2016-01-03 09:59:30
    Temat: Re: Czy mandat sie nalezy?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.12.2015 10:11, wchpikus wrote:

    > mam nagranie z rejestratora, światła były wyłączone.
    > Mandat 350zl + 10 punktow.

    Zapodaj. Jeśli jest tak jak piszesz to nie mieli racji (przynajmniej na
    dzień dzisiejszy).

    Jeśli jednak pieszy musiał zwolnić to się należy - tak się kończy
    kombinowanie "dopóki nie wejdzie, to ja mam pierwszeństwo, a jak wejdzie
    to on wtargnął, więc dalej tak jakby mam quasipierwszeństwo, bo mu nie
    wolno, a pieszy ma czekać aż nic nie będzie jechać, albo przynajmniej
    jak ja nie będę jechał:P".

    Shrek.