  • Data: 2009-04-21 22:03:24
    Temat: Re: Czy mały rozmiar = gorsza jakość
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:
    > W sobotę miałem okazje pomacać kilka lustrzanek i powiem szczerze ich
    > rozmiary są "przygnębiające". Czy lustrzanki o przyzwoitych
    > parametrach = duże gabaryty. Miałem w ręku d90 sony a700 i powiem wam,
    > że włóczyć się z czymś takim po lasach i polach to nic przyjemnego.

    He, w świetle już napisanych komentarzy napiszę pewną refleksję.
    Otóż przychodzi taki moment, iż człowiek wie, że zdjęcia, które zrobi
    będą oglądać najwyżej w internecie, przy czym prawie nikt nie będzie
    zastanawiał się na ostrością piksela, a w ogóle na zdjęcie spojrzy jeśli
    będzie pokazywać coś naprawdę nieprzeciętnego lub będzie dokumentem chwili.
    Nadto wie, że żadnej wystawy się z tego nie zrobi, bo nie ma po co, nie
    ma za co i nie ma kiedy. Nikt też tych zdjęć nie kupi, a jeśli cud się
    zdarzy, to po trzech miesiącach dostanie pięćdziesiąt złotych minus podatki.
    W końcu wie, że zdjęć rocznie powstają miliardy i coraz ciężej o
    jakiekolwiek odwiedziny przy swoich, nawet takie trwające tyle, ile
    ładuje się strona. A ta będzie ładować się coraz szybciej.

    I wtedy można spokojnie posprzedawać te wszystkie z mozołem przez lata
    gromadzone graty i kupić sobie jakiś przyzwoity kompakt. Żeby mieć
    pamiątki na starość i mniejszego garba.
    Chyba, że chce się na starość podziwiać piksele i bokeh, ale to imo
    podchodzi pod demencję :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl