  • Data: 2013-12-06 22:59:16
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Dec 2013 21:21:30 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Poproszę o statystyki niemieckie, a jak nie wiesz co to "premium"
    > czy "z gornej polki klasy sredniej" to w testach ADAC jest to
    > opisane.

    w 2013 nie bylo, w 2012 nie bylo, wiec twoja kolej - gdzie jest
    opisane ?

    > Ja? Nie chodzi o mnie, a o podział opon. Pisze o tym ADAC,
    > przedstawiciel Michelina też to chyba wyjaśnił.

    Zadalem sobie wczesniej trud wejscia na Michelin.de, i zadnego
    "premium" nie ma tam do wyboru :-)

    annover+reifen
    eifensuche

    > Jakie to wynalazki - są np. TIGAR-y i cała masa opon do wyboru.
    > To ja raczej sądzę, że Ty znasz mało marek opon i stąd czasem
    > zdziwienie.

    Nie chodzi o to ile znam opon, tylko ze Niemiec ktory podjedzie do
    pierwszych trzech warsztatow wielkiego wyboru nie ma.
    I kupi opony jednej z uznanych i popularnych marek, nawet jakby mial
    ochote zaryzykowac jakch wynalazek, bo go po prostu nie oferuja.

    Tak czy inaczej - mam podejrzenia granczace z pewnoscia ze u Niemcow
    latwiej spotkac Micheliny czy Conti, niz Debice czy Kormorany.
    A jak to wplywa, to widac na testach ADAC :-P

    > Ha, ha, ha :)

    Znalazles jakies ? To sie pochwal.

    J.