  • 61. Data: 2011-04-10 19:55:33
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 20:28:22 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Wczoraj wracałem z KAT do POZ i coś mi się wydaje, że wysokie ceny
    >paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    >ECO-driver. Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,
    >a ogólnie to wszyscy po 90 km/h.

    Taki trend na autostradach (może nie tak drastyczny) obserwuję od
    dawna. Ja busem staram się utrzymywać na autostradzie te 130-140 km/h.
    I więcej wyprzedzam, niż jestem wyprzedzany.

    >Od Wrocławia do Poznania to tragedia. Wszyscy się uwzieli, jechali
    >60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.

    Musiałeś trafić na jakieś manewry działkowców ;P

    >Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    Chyba jeszcze nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2011-04-10 19:58:22
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 23:16:46 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >ATSD to jestem ciekaw do ilu to paliwo dojdzie z ceną..

    Jak dziennikarze napiszą, że przed wakacjami paliwo będzie po 7 zł, to
    jest szansa na jakieś okolice 6 zł. realnie :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2011-04-10 20:00:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 08:11:37 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A ile spowoduje ze wybierzesz sie na urlop nad Baltyk a nie na
    >poludnie, ewentualnie zaczniesz szukac ile kosztuje pociag do
    >Chorwacji ? :-)

    Ponoć ciężko już jest znaleźć przyzwoitą miejscówkę nad Bałtykiem w
    lipcu i sierpniu tego roku. Ludzie spanikowali i nie chcą jeździć do
    Egiptu i innych takich, wolą w tym roku Bałtyk. Nie wiem ile jest w
    tym prawdy, takie wieści przedstawiała jakaś TV.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 64. Data: 2011-04-10 20:02:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 09:13:40 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo to trzeba inaczej - wybrac jedna siec i uderzyc w nia bojkotem.
    >Latwiej sie przestawic na inne stacje niz zrezygnowac z samochodu

    Co to da? Nic. W warszawskim Ursusie są obok siebie dwie stacje: Orlen
    i Neste A24. Kiedyś różnica cen na tych stacja była spora, obecnie
    ceny się praktycznie zrównały. Na co się mam przestawić? Na stacje w
    POMach?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 65. Data: 2011-04-10 20:13:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 13:57:55 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    >Dają radę? Ja nawet stwierdzam, odkąd oddałem służbowe autko, że wcale
    >nie jest mi ono potrzebne. Mieszkam w Wawie blisko fajnego parku a do
    >centrum mam 15-20jazdy autobusem.
    (...)

    Niby wszystko ładnie i pięknie, ale... Ja niby też do
    przedszkola/szkoły mam blisko, zresztą córkę rano żona zaprowadza do
    szkoły, ma po drodze do metra. Metrem jestem w centrum w 15 minut. Ale
    do pracy zbiorkomem musiałbym jechać godzinę (metro + koleje
    mazowieckie/skm lub metro + 3 autobusy) co zajmuje od 45 minut do
    godziny. Autem rano jadę około 20 minut, po południu wracam jakieś
    30-40 minut. Pozatym ja autem zarabiam na życie, czasami pracę
    zaczynam pod domem na parkingu, a i często ją tam kończę.
    Jak pracowałem na Elektoralnej to też jeździłem zbiorkomem do pracy,
    mimo posiadania miejsca parkingowego na podziemnym parkingu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2011-04-10 20:28:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 20:02:36 +0200, jerzu napisał(a):

    > W warszawskim Ursusie są obok siebie dwie stacje: Orlen
    > i Neste A24. Kiedyś różnica cen na tych stacja była spora, obecnie
    > ceny się praktycznie zrównały.

    W WRC na ul. Obornickiej sytuacja podobna - Neste vs Shell. Różnica cen
    pomiędzy stacjami spadła do kilku groszy ( 2-5 gr. na niekorzyść Shella
    zazwyczaj).

    I lekki OT.
    Tankowałem swe bolidy od *dłuższego czasu* tu i tu (ja mi było wygodniej
    podjechać w danym momencie). Jednakże po ostatniej akcji, gdy Pan
    Etatowy Tankowacz z Shella *nakazał* (nie ugiąłem się ;)) mi zejsć z
    motocykla i stanąć *obok* (tłumacząc to tak śmiesznie, że na samym końcu
    wymiany zdań się poddał - podając prawdziwy powód tego 'ataku') podczas
    nalewania ich zacnej Pb95 do moto, postanowiłem odpuścić sobie wizyty u
    nich.
    Tak sobie tłumaczę, że jeszcze kilku takich klientów jak ja i szef
    zapyta - "leo łaj?" ;) A wtedy będzie już tylko lepiej ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 67. Data: 2011-04-10 21:01:06
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Cavallino pisze:

    > I czemu w takim przypadku nie zmienić również grupy z podobnymi
    > dywagacjami - na rowerową?

    Tam wszyscy wiedzą, że rower bywa zajebisty. A tu, na przykładzie
    Karola, nie wszyscy :-)

    Ale może masz trochę racji ;-)

    Seco

  • 68. Data: 2011-04-10 21:10:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    > 1. spieszylo mi sie

    normalka

    > 2. nie moje paliwo

    pracodawca ma za dużo kasy więc go skubmy ("Panie Boże, spraw żeby sąsiadowi
    zdechły krowy, aby miał tak samo jak ja jedną")

    > 3. nie moj samochod

    i mamy gdzieś cudzą własność, jak przytrzesz na parkingu inne auto też
    uciekasz?

    > 4. szukasz problemu, tam, gdzie go nie ma

    w Polsce nigdy nie będzie normalnie, komuna zrobiła swoje na długie lata.

    --
    Irokez

  • 69. Data: 2011-04-10 21:19:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 20:00:09 +0200, jerzu wrote:
> [...]
    >Egiptu i innych takich, wolą w tym roku Bałtyk. Nie wiem ile jest w
    >tym prawdy, takie wieści przedstawiała jakaś TV.

    Ciezko - kwatery juz zarezerwowane.

    A moze nie ma sie co dziwic - pracodawcy domagaja sie planu urlopow,
    to jak ktos z rodzina to rezerwuje juz teraz.

    J.

  • 70. Data: 2011-04-10 21:54:26
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-04-10 21:10, Irokez pisze:
    > normalka

    ciesze sie, ze przynajmniej jedno zrozumiales

    > pracodawca ma za dużo kasy więc go skubmy ("Panie Boże, spraw żeby
    > sąsiadowi zdechły krowy, aby miał tak samo jak ja jedną")

    ile by tych pieniedzy nie mial, to ktos je dla firmy musi zarabiac.
    miedzy innymi ja. niestety, jadac po autostradzie z predkoscia 90 km/h
    same z nieba nie leca,

    > i mamy gdzieś cudzą własność, jak przytrzesz na parkingu inne auto też
    > uciekasz?

    i tak nie zrozumiesz

    > w Polsce nigdy nie będzie normalnie, komuna zrobiła swoje na długie lata.

    tak, a kretynow nie ubywa.