  • 51. Data: 2011-04-10 15:17:17
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:ins285$k6p$1@inews.gazeta.pl...

    > To się chwali. Jeśli tylko charakter pracy i odległość pozwala, to czemu
    > nie rowerować.

    I czemu w takim przypadku nie zmienić również grupy z podobnymi
    dywagacjami - na rowerową?

  • 52. Data: 2011-04-10 15:49:47
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > A potem staruszki patrza na ciebie wilkiem :-P

    przyzwyczaiłem się ;-)
    poza tym siedzę z 5letnią córką na kolanach, staruszki mogą mi skoczyć :-)

    > W niektorych sytuacjach zbiorkom to tez wielka strata czasu.
    > 5 minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut do przedszkola, 5
    > minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut na przesiadce, 5 minut
    > do pracy - poltorej godziny dziennie, wcale nie liczac samej jazdy.
    > I to jest zaledwie sredni przypadek.

    u mnie odwrotnie, autobusem:
    3 minuty do przystanku, 0-5minut czekania, 25minut jazdy, 5 minut do
    przedszkola

    samochodem: 1 minutę do garażu, 25minut jazdy (korki), 10-15minut
    szukania miejsca :-P

    > dzieci nie moga pobiegac po ogrodku, ani pojezdzic rowerami po okolicy
    > :-)

    ogródek mam u teściów więc przynajmniej dla małej to atrakcja bo nie ma
    na co dzień, rowerem może jeździć po parku (przy którym mieszkam), wraz
    z koleżankami a nie samotnie po ogródku :-P

    > A potem odkryjesz ze za miasto jedzie wygodna kolej za grosze :-P

    a wtedy dowiem się co czują rybki w puszce ;-)

    > A na drodze za miastem tabun kapelusznikow w dwie strony i nawet V8
    > nie pomoze :-P
    >
    > J.

    to prawda ale frajda jazdy takim autkiem wcale nie polega na wściekłym
    wyprzedzaniu, tylko luzik, kruz z przepisową prędkością. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 53. Data: 2011-04-10 15:50:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-10 11:47, Filip KK pisze:

    > Szczerze Ci powiem, że myślę o tym żeby kupić jakies polo 1.2 na gaz za
    > 1000 zł :) Uśmiecha mi się za 20 zł robić 100 km po mieście :D Bo
    > obecnie za 20 zł to ja robię 6 kilometrów... ;)

    Polo 1,2 z gazem za 1000zł ?? nie wiem co bierzesz, ale chyba daje
    niezłego kopa ;P
    Na Polo 1,2 z gazem to szykuj minimum 16-17kzł.

    Pozdrawiam !

  • 54. Data: 2011-04-10 16:00:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011 15:49:47 +0200, Mario wrote:
    >przyzwyczaiłem się ;-)
    >poza tym siedzę z 5letnią córką na kolanach, staruszki mogą mi skoczyć :-)

    Co za niewychowany tatus, nie uczy dziecka ze starszym trzeba ustapic
    :-P

    >to prawda ale frajda jazdy takim autkiem wcale nie polega na wściekłym
    >wyprzedzaniu, tylko luzik, kruz z przepisową prędkością. :-)

    Ale gdzie tu frajda, to przeciez i jakims cinquecento mozna sobie
    pokruzowac 60km/h ..

    J.

  • 55. Data: 2011-04-10 16:05:19
    Od: "SHP" <s...@N...gazeta.pl>

    Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Ja odkad 95 siegnelo 5 zl jezdze na EKO :-) 90 km/h poza zabudowanym, jakies
    > 70 km/h w zabudowanym.

    Hmm.. Przy średniej miastowej na poziomie 25km-30km/h, nie sądzę, by 70km/h
    było "eko" :) Chyba, że łapiesz się na wszystkie zielone światła, a
    zatrzymujesz się tylko u celu podróży.

  • 56. Data: 2011-04-10 16:06:49
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdż??
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-10 16:00, J.F. pisze:

    > Ale gdzie tu frajda, to przeciez i jakims cinquecento mozna sobie
    > pokruzowac 60km/h ..
    >
    > J.

    On ma się delektować buczeniem V8 z przodu a nie zapier... ;P

    Pozdrawiam !

  • 57. Data: 2011-04-10 16:57:33
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-04-10 11:44, MadMan pisze:
    > I dlatego jechałeś nim 160, a Corollą jechałbyś 90. Sprytne.

    1. spieszylo mi sie
    2. nie moje paliwo
    3. nie moj samochod
    4. szukasz problemu, tam, gdzie go nie ma

  • 58. Data: 2011-04-10 17:03:40
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-10 16:00, J.F. wrote:

    > Co za niewychowany tatus, nie uczy dziecka ze starszym trzeba ustapic
    > :-P

    Ale ja siedzę na miejscu oznaczonym takim znaczkiem :-P
    http://gfx.mmka.pl/newsph/319344/434214.3.jpg

    > Ale gdzie tu frajda, to przeciez i jakims cinquecento mozna sobie
    > pokruzowac 60km/h ..

    Dobre, dobre. Lubię dowcipnych ludzi :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 59. Data: 2011-04-10 17:31:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 13:55:35 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Ja hamuję z 60 na 4 metrach. Z 40 na 3 metrach.

    Zależnie od twardości ściany.

    > Jak nie potrafisz czytać co piszę

    Raczej - nie robię sobie z tego notatek, pamięci też nie obciążam bzdetami.

    > Widocznie funkcję myślenia Ci rodzice wyłączyli.

    No, to mamy coś wspólnego, oby nie tych samych rodziców.

    AK (dalszych odpowiedzi nie będzie, i bez tego tu dość pyskówek o niczym)

  • 60. Data: 2011-04-10 19:52:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Hmm.. Przy średniej miastowej na poziomie 25km-30km/h, nie sądzę, by
    > 70km/h
    > było "eko" :) Chyba, że łapiesz się na wszystkie zielone światła, a
    > zatrzymujesz się tylko u celu podróży.

    Po miescie nie jezdze w godzinach szczytu z reguly :-)

    Dysiek