    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ladowarka pobiera prad?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 22:37:32 +0000 (UTC)

    Wmak napisał:

    > Sprawdź po kolei oporność tych wszystkich rezystorków.
    > Na ich końcu powinien być kondensator elektrolityczny 22-100 mikro
    > do masy i dioda z uzwojenia trafa.
    > Sprawdź diodę, elektrolit wymień "w ciemno".

    Z tym kondensatorem, to dobry pomysł, od niego chyba trzeba było zacząć
    poszukiwania. Po stronie wysokonapięciowej jest tylko jeden elektrolit
    (poza dużym wejściowym). To chyba musi być ten, co jest zasilany wprost
    z sieci. Ma 47uF 25V. Jest na nim 9V, więc całkiem nieźle chyba. Skąd
    tyle się bierze, nie wnikałem. Wymieniać? W tej chwili i tak tego nie
    zrobię, czym innym jestem zajęty. Ja to zmierzyłem na płytce wyjętej
    z monitora. Jak włożę do środka, to może znów zacznie działać, a ja
    dalej nie będę wiedział co mu było.

    --
    Jarek