    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ladowarka pobiera prad?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 19:47:36 +0000 (UTC)

    Krenauer napisał:

    > Stawiałbym na wybulone elektrolity w zasilaczu. Poodkręcaj śrubki
    > z tyłu, zdejmij lub odkręć podstawę, weź kostkę gitarową lub starą
    > kartę bankomatową i odblokuj zatrzaski dookoła, oznacz i poopinaj
    > przewody, zdejmij ekran - tu już powinieneś móc ocenić stan zasilacza.
    > Jak masz dobre narzędzia, to całość 15 minut roboty, łącznie z wymianą
    > kondensatorów.

    Tak właśnie zrobiłem (tyle że nawet śrubek nie było z tyłu, a karty
    użyłem kredytowej, wkrótce się okaże, na ile mnie drań zczardżował).
    Stan zasilacza oczeniam wizualnie na bardzo dobry -- wszystkie
    kondensatory mają brzuszki płaskie jak modelki. Nawet kurzu nie było
    w środku. Co z tego, jak nie działa. To w ogóle dość nowy monitor,
    tak z półtora roku ma.

    --
    Jarek