-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
Date: Fri, 29 Oct 2010 03:43:54 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 31
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <1...@n...onet.pl>
References: <iacov5$1ui$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1288316635 26925 213.180.130.18 (29 Oct 2010 01:43:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 01:43:55 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 188.33.239.104, 10.174.28.54
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11)
Gecko/20101012 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321518
[ ukryj nagłówki ]> W dniu 28-10-2010 10:12, LEPEK pisze:
> > W dniu 2010-10-28 07:46, kml pisze:
> >
> >> Zawieszenie, silnik etc zawsze można wymienić, ale walka
> >> z rudą jest najgorsza.
> >
> > Myślę, że eksploatacja polega li tylko na bieżącej obsłudze - przeglądy
> > + wymiana materiałów i części eksploatacyjnych (płyny plus to, co
> > pracuje). O ile niektóre elementy zawieszenia można zaliczyć do nich
> > (amortyzatory oczywiście, ale też różne sworznie i końcówki, chociaż i
> > te można zrobić solidnie na 240 kkm po Polsce), to już np. taki
> > alternator, czy chłodnica powinny wytrzymywać tyle, co "całość".
> >
> > Pozdr,
> >
> pięknie by było, alternator w moim Focus II z 2006 roku padł po 80 tys.
> km - laweta :(
Alternatory to normalnie tak w granicach stówki wytrzymywały. Kiedyś to łożyska
padały. Teraz też można je łatwo wykończyć jak pasek będzie za bardzo napięty.
Przy stu tysiącach warto wymienić łożyska w alternatorze ze względów czysto
higienicznych. Niedawno wymieniałem łożyska w swoim alternatorze. W życiu
naprawiłem sporo alternatorów. Takiego wyrobienia pierścieni współpracujących ze
szczotkami w życiu nie widziałem. Praktycznie wirnik do wymiany. Takie zużycie
że chyba by się go nie dało sensownie przetoczyć. Mało jeżdżę i sobie to
odpuściłem. Wychodzi że to przez dodatkowe obciążenie związane z jazdą na
światłach. Większe prądy to i większe zużycie mechaniczne elementów które ze
sobą współpracują żeby prąd robić. Czyli dodatkowy ukryty koszt jazdy na
światłach.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.10 06:04 to
- 29.10.10 06:05 to
- 29.10.10 08:31 Marcin Stankiewicz
- 29.10.10 08:36 to
- 29.10.10 08:56 Czarek Daniluk
- 29.10.10 08:57 Krzysiek Niemkiewicz
- 29.10.10 10:13 Cavallino
- 29.10.10 10:28 Przembo
- 29.10.10 10:37 Cavallino
- 29.10.10 11:12 Arek (G)
- 29.10.10 11:42 kogutek
- 29.10.10 14:22 Czarek Daniluk
- 29.10.10 14:27 Czarek Daniluk
- 29.10.10 14:29 Cavallino
- 30.10.10 02:36 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=