-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
Date: Fri, 29 Oct 2010 03:43:54 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 31
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <1...@n...onet.pl>
References: <iacov5$1ui$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1288316635 26925 213.180.130.18 (29 Oct 2010 01:43:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 01:43:55 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 188.33.239.104, 10.174.28.54
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11)
Gecko/20101012 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321518
[ ukryj nagłówki ]> W dniu 28-10-2010 10:12, LEPEK pisze:
> > W dniu 2010-10-28 07:46, kml pisze:
> >
> >> Zawieszenie, silnik etc zawsze można wymienić, ale walka
> >> z rudą jest najgorsza.
> >
> > Myślę, że eksploatacja polega li tylko na bieżącej obsłudze - przeglądy
> > + wymiana materiałów i części eksploatacyjnych (płyny plus to, co
> > pracuje). O ile niektóre elementy zawieszenia można zaliczyć do nich
> > (amortyzatory oczywiście, ale też różne sworznie i końcówki, chociaż i
> > te można zrobić solidnie na 240 kkm po Polsce), to już np. taki
> > alternator, czy chłodnica powinny wytrzymywać tyle, co "całość".
> >
> > Pozdr,
> >
> pięknie by było, alternator w moim Focus II z 2006 roku padł po 80 tys.
> km - laweta :(
Alternatory to normalnie tak w granicach stówki wytrzymywały. Kiedyś to łożyska
padały. Teraz też można je łatwo wykończyć jak pasek będzie za bardzo napięty.
Przy stu tysiącach warto wymienić łożyska w alternatorze ze względów czysto
higienicznych. Niedawno wymieniałem łożyska w swoim alternatorze. W życiu
naprawiłem sporo alternatorów. Takiego wyrobienia pierścieni współpracujących ze
szczotkami w życiu nie widziałem. Praktycznie wirnik do wymiany. Takie zużycie
że chyba by się go nie dało sensownie przetoczyć. Mało jeżdżę i sobie to
odpuściłem. Wychodzi że to przez dodatkowe obciążenie związane z jazdą na
światłach. Większe prądy to i większe zużycie mechaniczne elementów które ze
sobą współpracują żeby prąd robić. Czyli dodatkowy ukryty koszt jazdy na
światłach.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.10 06:04 to
- 29.10.10 06:05 to
- 29.10.10 08:31 Marcin Stankiewicz
- 29.10.10 08:36 to
- 29.10.10 08:56 Czarek Daniluk
- 29.10.10 08:57 Krzysiek Niemkiewicz
- 29.10.10 10:13 Cavallino
- 29.10.10 10:28 Przembo
- 29.10.10 10:37 Cavallino
- 29.10.10 11:12 Arek (G)
- 29.10.10 11:42 kogutek
- 29.10.10 14:22 Czarek Daniluk
- 29.10.10 14:27 Czarek Daniluk
- 29.10.10 14:29 Cavallino
- 30.10.10 02:36 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=