eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody? › Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
    Date: Fri, 29 Oct 2010 03:43:54 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <iacov5$1ui$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1288316635 26925 213.180.130.18 (29 Oct 2010 01:43:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 01:43:55 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 188.33.239.104, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11)
    Gecko/20101012 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321518
    [ ukryj nagłówki ]

    > W dniu 28-10-2010 10:12, LEPEK pisze:
    > > W dniu 2010-10-28 07:46, kml pisze:
    > >
    > >> Zawieszenie, silnik etc zawsze można wymienić, ale walka
    > >> z rudą jest najgorsza.
    > >
    > > Myślę, że eksploatacja polega li tylko na bieżącej obsłudze - przeglądy
    > > + wymiana materiałów i części eksploatacyjnych (płyny plus to, co
    > > pracuje). O ile niektóre elementy zawieszenia można zaliczyć do nich
    > > (amortyzatory oczywiście, ale też różne sworznie i końcówki, chociaż i
    > > te można zrobić solidnie na 240 kkm po Polsce), to już np. taki
    > > alternator, czy chłodnica powinny wytrzymywać tyle, co "całość".
    > >
    > > Pozdr,
    > >
    > pięknie by było, alternator w moim Focus II z 2006 roku padł po 80 tys.
    > km - laweta :(
    Alternatory to normalnie tak w granicach stówki wytrzymywały. Kiedyś to łożyska
    padały. Teraz też można je łatwo wykończyć jak pasek będzie za bardzo napięty.
    Przy stu tysiącach warto wymienić łożyska w alternatorze ze względów czysto
    higienicznych. Niedawno wymieniałem łożyska w swoim alternatorze. W życiu
    naprawiłem sporo alternatorów. Takiego wyrobienia pierścieni współpracujących ze
    szczotkami w życiu nie widziałem. Praktycznie wirnik do wymiany. Takie zużycie
    że chyba by się go nie dało sensownie przetoczyć. Mało jeżdżę i sobie to
    odpuściłem. Wychodzi że to przez dodatkowe obciążenie związane z jazdą na
    światłach. Większe prądy to i większe zużycie mechaniczne elementów które ze
    sobą współpracują żeby prąd robić. Czyli dodatkowy ukryty koszt jazdy na
    światłach.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: