  • Data: 2010-10-29 14:27:51
    Temat: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 11:42, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Nie, z polskiego. Od ludzi mających tak mały zasób słów że bez tego typu zwrotów
    > nie potrafili by się porozumieć między sobą. Nie wszystko da się powiedzieć
    > słowami na k ch p g j . Czasami muszą byś w zdaniu i inne wyrazy. To i są na
    > blacie, w dizlu itd.

    Jeśli blatu nie rozumiesz to pojedź na śląsk i posłuchaj miejscowych,
    jeśli zrozumiesz 10% tego co chcą przekazać to będziesz dobry, i to są
    tacy sami Polacy jak Ty i ja.
    Zrozum, czysta Polszczyzna istnieje już tylko w książkach, nawet w TV
    już się nią nie posługują, o radiu nie wspominając.

    Naucz się literackiego niemieckiego, a gwarantuję Ci, że jak tam
    pojedziesz to z niewielkim odsetkiem ludzi się porozumiesz :)

    Z kontekstu wynika, że musisz ożenić się z moją starą - oboje
    będziecie się rozumieli w 100% w tym względzie ;P

    Pozdrawiam !!