  • Data: 2009-12-09 14:27:59
    Temat: Re: Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z Raszyna?
    Od: irek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak pisze:
    > To nie forum!
    > Nie pisz treści pytania w temacie.

    OK, jeśli Ci to w czymś przeszkadza.

    Tylko:
    jeśli w temacie napisałbym "DVB-T z Raszyna" do inni spoza Siedlec, a w
    zasięgu Raszyna szukaliby tu czegoś co mogłoby ich zainteresować i
    marnowaliby czas na czytanie wątku który ich nie obchodzi, a pomóc mi
    też by nie mogli;
    jeślibym napisał "czy ktoś w Siedlcach odbiera" to wszyscy by zaglądali
    do treści by stwierdzić co odbiera? program telewizyjny? pranie z pralni?

    Rozumiem, że w Twoim mniemaniu forum będzie czytelniejsze jeśli wątki w
    których będę miał krótkie pytania będę tytułował "mam pytanie", a w
    treści napiszę "Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z
    Raszyna?". Lub może tak: "mam pytanie dotyczące Siedlec, DVB-T, Raszyna
    i dobioru", a w treści "Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z
    Raszyna?". Jeśli tak jest lepiej?

    Ale OK, jeśli komuś to przeszkadza to się dostosuję.

    Irek