  • Data: 2009-12-09 18:50:19
    Temat: Re: Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z Raszyna?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    To nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna.
    Różnica jak między drezyną a intercity.

    > jeśli wątki

    > Jak napisałem wyżej uwagę przyjmuję i będę się starał dostosować, choć z
    > oporami mi to przyjdzie, ale skoro przeszkadza to OK.

    Żeby wyjaśnić Ci o co chodzi, część ludzi NIE WIDZI postów przeczytanych
    (tak jest wygodniej).
    A co za tym idzie odpowiedź na Twój post zawierająca w temacie "NIE" lub
    "TAK" jest dla nich kompletnie niezrozumiała, nie wiadomo nawet jakiego
    wątku dotyczy.
    Już tak było - przejrzyj sobie swoje wątki.
    A do takich odpowiedzi prowokuje właśnie niezgodne z netykietą pisanie
    pytania w temacie.