    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy ktoś startuje w Infernal Moto Race ??
    Date: Thu, 22 Apr 2010 09:11:50 +0100

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hqotdr$706$1@node2.news.atman.pl...

    > skąd tyle negatywnych emocji ? IMHO od jakiegoś czasu nie ma już
    > żadnych "nas". Każdy pracuje na swój wizerunek. i absolutnie nikt
    > świętym nie jest (z wyjątkiem mnie ofkorz:) Obraz zbiorowy nie jest
    > nikomu potrzebny, chyba że mediom do budowania swych sensacji. A
    > impreza jak impreza. Mnie się pomysł podoba bardziej niż ściganie na
    > torze, tylko warunki wstępne odrzucają. Chętnie bym wystartował
    > tylko po to by zobaczyć jak to jest z pełną świadomością że nie mam
    > szans na wygraną ale wpisowe odtsrasza. Można oczywiście
    > samotnie -bez imprezy tylko wtedy to już nie ta sama zabawa.

    Oj, widać, że się ktoś Gumballa naoglądał.
    Ale zaraz, zaraz. 50 uczestników. 1000zł każdy. A nagroda główna
    10.000zł.
    Musiałbym wziąć kalkulator i jeszcze raz to policzyć, choć już na
    pierwszy rzut oka coś mi tu nie gra.

    A żeby się nie czepiać bezzasadnie to może jakiś cytacik z regulaminu:
    "Infernal Moto Race - sportowy event motocyklowy, polegający na
    pokonaniu trasy, pomiędzy punktami kontrolnymi, do miejsca finału." I
    teraz idzie mięsko "Infernal Moto Race nie jest wyścigiem oraz nie
    jest rajdem"
    Znaczy się co? Sądzą, że ja nie mam kalkulatora a policja słowniczka
    angielsko-polskiego?

    W ramach 1000zł, które na pewno świetnie wspomoże Automobilklub
    Bałtycki jest zapewniony szereg przywilejów, które trzeba umieć czytać
    posiłkując się regulaminem:

    -3 noclegi [ten w 3mieście tylko dla ludzi spoza trójmiasta -
    niedorzeczne]
    -Infernal Moto Serwis - "samochód serwisowy przystosowany do przewozu
    motocykli, który zapewni transport do najbliższego miasta"
    -W razie jakichkolwiek obiekcji uczestnik ma prawo złożyć skargę. Aby
    złożyć skargę, trzeba uiścić na rzecz organizatora kaucję 1000zł
    Jeżeli skarga zostanie uznana przez organizatora, kaucja zostanie
    zwrócona. Jeśli nie - kaucja nie jest zwracana.

    To te chyba najbardziej kuriozalne.
    No, chcieli zorganizować Gumbala, ale wzięli się za to z zacięciem jak
    Automobilklub z Poznania, który zarządza torem. Z iście poznańskim
    liczeniem kasy.

    --
    Jasio
    vx etz