  • Data: 2010-08-20 10:57:30
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 18, 1:14 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote in message

    > No popatrz... to tak jak u wszystkich - jedni piszą dobrze, inni byle jak.

    W dodatku pewnie ci Hindusi pisali kod "zdalnie", siedząc gdzieś w
    Delhi i kontaktując się z szefem projektu przez email i poprzez kilka
    stref czasowych. W takich warunkach pisać dobry kod jest po prostu
    trudniej.

    Znam osobiście programistów żółtych, czarnych i śniadych, i w tych
    samych warunkach piszą kod porównywalnej jakości co Europejczycy. No
    ale mój pracodawca ich zatrudniał nie na zasadzie "im tańszy tym
    lepszy", tylko wybierając tych dobrych.

    Z moich doświadczeń z odpytywaniem kandydatów do pracy mogę powiedzieć
    tyle, że najwięksi pozerzy i ignoranci, jacy mi się trafili, byli
    białymi Europejczykami. Powód wg mnie jest banalny: jak jesteś
    imigrantem pierwszego pokolenia, to się starasz wybić. Jak jesteś
    "stąd", to sobie możesz pozwolić na większy luz.

    RW