  • 11. Data: 2002-03-05 08:42:07
    Temat: Re: Czy ktos o tym slyszal?
    Od: "mentoro" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "Małachowski Paweł" <p...@u...3lo.lublin.pl> napisal w
    wiadomosci news:20020304180136.N35200-100000@zu0m.zin.lublin.pl

    > to idz do firmy i niech Ci zrobi, jakis problem?

    Tak problem jest w tym, ze firm ogolnodotepnych [czyli swiadczacych uslugi
    dla zwyklych ludzi] wcentrum nie ma

    > ja tez biore gazete i czytam ogloszenia firm o `internecie za 30zl',
    > podczas gdy abonament u mnie w amatorskiej sieci osiedlowej wynosi 40zl.

    Rejestrze

    > ciekawa teoria. *g*

    To nie teoria to tylko prawo, sam kiedys bylem przezesem dwoch stowarzszen i
    wiem o co w tym biega, bo akurat te przepisy ma wprzyslowiowym "malym
    paluszku". Podac konkretne paragrafy?

    > najlepiej to skorzystaj z numerow telefonow, ktore podano na ulotce,
    > umow sie z tymi osobami i wyjasnij swoje watpliwosci, czy to nie wal,
    > zamiast od razu wywlekac na newsy swoje rozterki.

    A telefony? hmm... nie wiesz ze najpierw wroga trzeba poznc samemu, a potem
    przystapic do wspolpracy z nim? Czyli po prostu zaczerpnac jezykao firmie, a
    dopiero pozniej cos od niej zakupic? Sam tez tak robisz, chcac np.kupic
    piwo ktorego marke widzisz pierwsy rznaoczy, wiec pytasz sie sprzedawcy,
    albo przyjaciela, zanim podejmisz decyzje...

    > PM

    pozdrawiam

    mentoro

    -----------
    Zycie czlowieka, ma kolor jego wyobrazni... [Marek Aurelisz]
    -----------

  • 12. Data: 2002-03-05 11:49:30
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Tak? Przykłady: jeden z przedpiszców -- 45 zł miesięcznie, 30 osób na 10 Mbps
    > z LubMANu; ja -- 45 zł miesięcznie, 80 osób na 2 Mbps z LubMANu + 2 Mbps
    > z Futuro. DUŻE sieci amatorskie są najczęściej dość dobrze wyposażone,
    > wystarczy tylko rozejrzeć się i popytać.

    Sieć na Kinowej - 40zł, 2Mbit/s do ATCOMu, 30 os.
    Sieć na Rudej - ~60zł, 2Mbit/s do POLPAKu, nie wiem, ile osób, ale ~50K/s

    Mam myśleć dalej?

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "MACINTOSH: Most Applications Crash, If Not, The Operating System Hangs"

  • 13. Data: 2002-03-05 17:15:12
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    Użytkownik "mentoro":

    > Tak problem jest w tym, ze firm ogolnodotepnych [czyli swiadczacych
    > uslugi dla zwyklych ludzi] wcentrum nie ma

    szkoda ze nie napisales "to co oni oferuja przewyzsza niektore
    oferty dostepu do sieci w USA czy Skandynawii" :p

    Z tego co piszesz wniosek jest takie ze "DTNet" proponuje Ci
    uczestniczenie w projekcie ktory bedzie alternatywa dla ofert
    innych dostawcow w Twoim rejonie

    > [...] sam kiedys bylem przezesem dwoch stowarzszen i
    > wiem o co w tym biega, [...]

    W takim razie zamiast szukac dziury w calym zaangazuj sie
    w pomysl 2 kolesi co chca miec taniej internet. Pomoc im
    sie na pewno przyda - zwlaszcza od osoby z doswiadczeniami.

    > [...] nie wiesz ze najpierw wroga trzeba poznc samemu, a potem
    > przystapic do wspolpracy z nim? [...]

    dlaczego z zalozenia traktujesz ich jako wroga ? :)

    Slainte!
    jO.

  • 14. Data: 2002-03-05 23:02:59
    Od: Małachowski Paweł <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Tue, 5 Mar 2002, mentoro wrote:

    > Tak problem jest w tym, ze firm ogolnodotepnych [czyli swiadczacych uslugi
    > dla zwyklych ludzi] wcentrum nie ma

    brawo, zatem w naturalny sposob pojawia sie potrzeba stworzenia czegos
    takiego. skoro firm nie ma lub sa za drogie, to sie robi samemu.

    > To nie teoria to tylko prawo, sam kiedys bylem przezesem dwoch stowarzszen i
    > wiem o co w tym biega, bo akurat te przepisy ma wprzyslowiowym "malym
    > paluszku". Podac konkretne paragrafy?

    nie musisz, sam jestem prezesem.
    przeczytaj sobie ustawe to zobaczysz, ze sa dwa rodzaje stowarzyszen.

> [...]
    > piwo ktorego marke widzisz pierwsy rznaoczy, wiec pytasz sie sprzedawcy,
    > albo przyjaciela, zanim podejmisz decyzje...

    przyklad z piwem kompletnie nie pasuje do sytuacji.
    a rozmowa z tymi ludzmi nie zobowiazuje Cie do niczego.

    PM

  • 15. Data: 2002-03-06 20:21:42
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Tue, 5 Mar 2002 08:42:07 +0000 (UTC), mentoro <m...@n...pl>
    tako rzekł:
[...]

    Trochę nietrafne porównanie.

    : Zycie czlowieka, ma kolor jego wyobrazni... [Marek Aurelisz]

    A nie Aureliusz?

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 16. Data: 2002-03-06 20:22:29
    Od: "mentoro" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "Małachowski Paweł" <p...@u...3lo.lublin.pl> napisal w
    wiadomosci news:20020305212747.F48921-100000@zu0m.zin.lublin.pl

> [...]
    >
    > nie musisz, sam jestem prezesem.
    > przeczytaj sobie ustawe to zobaczysz, ze sa dwa rodzaje stowarzyszen.

    Zgoda, ale kazde musi byc w swietle przepisow jak nie zarejestrowane, to
    chociaz zgloszon odpowiedniej instancji, w tym wypadku pod Sad Gospodarczy

    > przyklad z piwem kompletnie nie pasuje do sytuacji.
    > a rozmowa z tymi ludzmi nie zobowiazuje Cie do niczego.

    No wlasnie, ze pasuje...,
    Ciebie tez nie zobowiazuje zakup piwa, mozesz o nim porozmawiac, wysluchac
    co sadza inni, a nawet sie zachwycic..., ale i tak zrobisz co bedziesz
    uwazal i zakupisz zapewne swoje ulubione, a wiedzezdobyta o nowym trunku
    wykorzystasz do rozmowy z innymi... no, ale poco ja to pisze i niszcze sobie
    klawiki, jak ty sam juz o tym powiedziales...

    pozdrowionka

    > PM

    mentoro

  • 17. Data: 2002-03-06 21:02:53
    Od: Małachowski Paweł <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Wed, 6 Mar 2002, mentoro wrote:

    > Zgoda, ale kazde musi byc w swietle przepisow jak nie zarejestrowane, to
    > chociaz zgloszon odpowiedniej instancji, w tym wypadku pod Sad Gospodarczy

    no to wracamy do punktu wyjscia.
    zmierzajac do EOT -- hint: Urzad Miejski

> [...]
    > wykorzystasz do rozmowy z innymi... no, ale poco ja to pisze i niszcze sobie
    > klawiki, jak ty sam juz o tym powiedziales...

    skoro dalej uwazasz, ze sytuacje te mozna porownac, to juz Twoj problem.

    wiesz, ja bym sie _najpierw_ skontaktowal z tymi ludzmi i zapytal,
    kim sa, co planuja, jakie maja doswiadczenie, i dopiero na podstawie
    wynikow tej rozmowy i poczynionych obserwacji zdecydowal, czy by
    moze nie zapytac na newsach (dodajmy, regionalnych) o jakies opinie.
    a nie zaczynal od negatywnie nacechowanego postingu na newsy.

    PM

  • 18. Data: 2002-03-06 21:29:45
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@m...eu.org (Adam Go??biowski) wrote in

    >No a tak z ciekawosci - na jakiej podstawie stwierdziles, ?e ten konkretny
    >numer jest prepaid ?

    (polskie znaki wycieto)

    Wystarczy, ze zadzwonisz do operatora ! Przynajmniej w Idei i Plusie
    to zawsze dzialalo. Nie wiem czy to zgodne z "Ustawa..." czy nie, w
    kazdym razie takie sa realia.

    Pozdrawiam,
    Wojtek