  • 1. Data: 2002-03-03 18:15:27
    Temat: provider do 1000pln / miesiac
    Od: "Słabo jest?" <s...@w...pl>

    Witam !!
    Wiem pewnie pytanie tutaj dosyć standardowe, ale nie mam w tym doświadczenia
    więc proszę o pomoc w wyborze providera. To co mnie interesuje to
    (generalnie chodzi o serwis WWW):

    1. przepustowosc jak najlepsza ale ode mnie a nie do mnie
    2. pewnie max to 512 kbps (jak bedzie 256kbps to też jestem happy)
    3. stały IP, ewentualnie usługa dynamic DNS
    4. bezawaryjność, ale to na ostatnim miejscu
    5. aha i lokalizacja - warszawa, bemowo - albo komputer wstawiony do
    providera

    Pozdrawiam
    Franek

  • 2. Data: 2002-03-04 02:32:01
    Temat: Re: provider do 1000pln / miesiac
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > 4. bezawaryjność, ale to na ostatnim miejscu
    > 5. aha i lokalizacja - warszawa, bemowo - albo komputer wstawiony do
    To ty chcesz łącze do internetu, czy serwer wirtualny. Za 600 zł rocznie
    kupisz całkiem niezłu serwer i po ptokach. Jak chcesz łącze to Futro:
    www.futuro.pl, albo Tele2 www.tele2.pl - jeżeli bezawaryjność nie jest
    ważna...