  • Data: 2010-12-09 00:23:06
    Temat: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 00:10, kamil d pisze:

    > Może napisałem niejasno, stronę może zrobić syn szwagra co poczytał o
    > html, drukarnia może dorzucić sobie tworzenie stron do oferty.
    > (Nie)stety ten sam syn nie może leczyć ludzi nawet jak przeczyta
    > wszystkie atlasy anatomiczne świata a drukarnia nie może tak po prostu
    > wykonać mi okularów. Po prostu dostęp do zawodu jest niezwykle łatwy,
    > nie wymaga uprawnień, formalnego wykształcenia itp.

    Do wielu zawodów dostęp jest łatwy. Nie tylko do IT. Czasem jednak po
    prostu zastanawiam się czy nie byłoby lepiej, gdyby móc choć część usług
    IT świadczyć dopiero po zdaniu jakiegoś egzaminu. To podniosłoby choć
    poziom ich. A przynajmniej w jakiejś części. A tak, byle syn szwagra
    wyklepie coś w "kreatorze stron online" i syf leci w net. Z drugiej
    strony potem ten syf ktoś musi posprzątać ;-)

    --
    Peter