  • 41. Data: 2020-05-08 02:08:13
    Temat: Re: Czy jestesmy swiadkami smierci samochodów?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety pod śniegiem nie widać dziur i to *jest* problem.

    -----

  • 42. Data: 2020-05-08 06:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Ja to nie rozumiem, dlaczego koledze tak przeszkadzają ci rowerowi
    > uczestnicy drogi. Zazdrość? Jakiś kompleks? Sam jeździłem do pracy
    > rowerem, kiedy mieszkałem kilka lat w mieście. Ok. 25 minut w każdą
    > stronę. Czy deszcz, czy śnieg, zawsze było szybciej niż samochodem, a i
    > wielokrotnie przyjemniej - również w ulewie, wystarczy być stosownie
    > przygotowanym.

    Ano własnie.
    Pomijajac przyjemnosc, eko itp - przez poltora roku schudłem 15kg
    totalnie nic nie zmieniajac w diecie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 43. Data: 2020-05-08 10:15:00
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-07 o 23:51 +0200, RadoslawF napisał:

    > Przeszkadza już dwa milimetry.

    Najwyraźniej mamy skrajnie różne doświadczenia w tej materii.

    > Centymetr przeszkadza nawet przy mocno terenowym bieżniku opon.

    Tak, np. takim. https://youtu.be/s6p7m0V-9mQ?t=73

    No i w dalszym ciągu - nawet zakładając, że kilka mm śniegu może w
    jakikolwiek sposób przeszkadzać w jeździe, to co komu przeszkadza, że
    rowerzysta postanowi mimo tego wyruszyć w trasę?

    Mateusz

  • 44. Data: 2020-05-08 10:54:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >jakikolwiek sposób przeszkadzać w jeździe, to co komu przeszkadza, że
    >rowerzysta postanowi mimo tego wyruszyć w trasę?

    Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem,
    poslizgnie sie i wywali.

    J.

  • 45. Data: 2020-05-08 11:02:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2020 10:54:26 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem,
    > poslizgnie sie i wywali.

    Mnie z kolei przeszkadza jeśli kierownik wpada w poślizg przed
    skrzyżowaniem czy na zakręcie i kosi mnie z rowerem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 46. Data: 2020-05-08 11:06:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 10:54, J.F. pisze:

    > Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem,
    > poslizgnie sie i wywali.

    Względnie pojedzie 5 km/h środkiem pasa....

  • 47. Data: 2020-05-08 11:11:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem, poslizgnie sie i
    wywali.

    ile miales takich przypadkow ? 1 na 20 lat ?

  • 48. Data: 2020-05-08 11:36:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2020 02:11:54 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > --Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem, poslizgnie sie i
    wywali.

    > ile miales takich przypadkow ? 1 na 20 lat ?

    Ty, dziecię neostrady, nie wcinaj się kiedy dorośli rozmawiają.
    Tymczasem możesz się zastanowić ile to było przypadków kiedy rowerzysta
    wyłożył się na śniegu przed autem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 49. Data: 2020-05-08 11:38:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2020 11:06:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Względnie pojedzie 5 km/h środkiem pasa....

    Ciężkonogi entuzjasto młotosportu, jakbyś znał przepisy ruchu drogowego
    to byś wiedział że są okoliczności dające rowerzyście takie prawo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2020-05-08 12:30:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie z tego powodu irytują rowerzyści jadący bez trzymanki.

    -----