  • 51. Data: 2020-05-08 13:04:04
    Temat: Re: Czy jestesmy swiadkami smierci samochodów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:hl9vefrfhjmn$.1r26bh0itmrgf$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Fri, 8 May 2020 11:06:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    >Ciężkonogi entuzjasto młotosportu, jakbyś znał przepisy ruchu
    >drogowego
    >to byś wiedział że są okoliczności dające rowerzyście takie prawo.

    Co nie znaczy, ze mi to nie przeszkadza :-)

    J.

  • 52. Data: 2020-05-08 13:05:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Mnie przeszkadza, jesli rowerzysta jedzie przed moim samochodem,
    >poslizgnie sie i wywali.

    >ile miales takich przypadkow ? 1 na 20 lat ?

    Wcale, bo u mnie rowerzystow malo, a zimą to juz wcale :-)

    Wiec problem przenosi sie na pizzermenow na ich motorynkach.

    J.

  • 53. Data: 2020-05-08 13:19:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 13:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Wcale, bo u mnie rowerzystow malo, a zimą to juz wcale :-)
    >
    > Wiec problem przenosi sie na pizzermenow na ich motorynkach.

    Ale oni chociaż nie przeszkadzają wleczeniem się, przynajmniej w mieście.

    A dla młotków widzących tylko czubek własnego nosa - od ogłoszenia
    lockdownu jeżdżę częściej rowerem niż samochodem (bo pracuję z domu, a
    ruszać się trzeba).

    Tyle że nijak nie ogranicza mi to wyobraźni, więc nie jeżdżę na siłę
    tam, gdzie samochody i to tłumnie, tylko szukam takich tras, żeby była
    na nich ścieżka rowerowa/chodnik z dopuszczonymi rowerami.
    Właśnie po to, żebym mógł sobie jechać 5 km/h, gdy mam na to ochotę,
    nikomu nie przeszkadzając.

  • 54. Data: 2020-05-08 13:23:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Wcale, bo u mnie rowerzystow malo, a zimą to juz wcale :-)

    czyli problem z dupy wziety :-)

    --Wiec problem przenosi sie na pizzermenow na ich motorynkach.

    motorynka to pojazd spalinowy, zwiazek z rowerem niewielki

    czyli dupa do kwadratu :-)

    ps w Niemczech pizza smiga na eletrykach, nie musze mowic ze osobowka w miescie nie
    masz do nich startu

  • 55. Data: 2020-05-08 13:47:23
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Przemek Jedrzejczak w
    ups.com>:

    Czy mógłbyś się postarać i te kilka wierszy odpowiednio cytować? Dziękuję!

    > motorynka to pojazd spalinowy, zwiazek z rowerem niewielki

    Wielki -- prędkość rozwijana...

    > ps w Niemczech pizza smiga na eletrykach

    No i masz cieciu, elektryk, spaliniak, Shrek, Jedrzejczak...

    --
    'Tom N'

  • 56. Data: 2020-05-08 15:26:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Wcale, bo u mnie rowerzystow malo, a zimą to juz wcale :-)
    >czyli problem z dupy wziety :-)

    Wystarczy jednak jeden uparty rowerzysta :-)

    >--Wiec problem przenosi sie na pizzermenow na ich motorynkach.
    >motorynka to pojazd spalinowy, zwiazek z rowerem niewielki
    >czyli dupa do kwadratu :-)

    uciazliwosc jednak podobna :-)

    >ps w Niemczech pizza smiga na eletrykach, nie musze mowic ze osobowka
    >w miescie nie masz do nich startu

    Ale u nas predkosci w miastach sie na 45 nie koncza :-)

    J.