-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!weretis.net!feeder6.news.
weretis.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.usenet.blueworldhosting.com!peer0
1.iad!feed-me.highwinds-media.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news
.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 2 Sep 2022 18:02:40 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.13.0
Subject: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tehsp1$n3g$1$Janusz@news.chmurka.net>
<630cf4bd$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
<630e2760$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
<k...@4...com>
<630f96a0$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
<63102c74$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...com>
<6310e27e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...com>
<6311096a$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<ter3u9$h8s$1$Janusz@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
In-Reply-To: <ter3u9$h8s$1$Janusz@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 39
Message-ID: <6312291e$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1662134558 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 454 83.142.196.21:59079
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3384
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706864
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.09.2022 o 22:16, Janusz pisze:
> 1. Wjazd w węźle typu WA oraz wjazd na drogę klasy A, S lub GP w węźle
> typu WB powinny mieć równoległe pasy włączania, z zastrzeżeniem ust. 9,
> umieszczone z prawej strony jezdni krzyżujących się dróg.
Węzeł klasy WA i WB - choćby początek Eski nie jest węzłem i masz wjazd
bez pasa włączania.
> 3. Pas włączania z łącznic P1 lub P2 powinien mieć:
> 1) odcinek przyspieszania o długości nie mniejszej niż określona w tabeli:
> Różnica prędkości ?V (km/h) Długość odcinka przyspieszania (m) przy
> pochyleniu podłużnym pasa włączania
> -5% -4% -3% -2% 0% 2% 3% 4%
> 60 190 200 210 230 270 340 390 450
> 50 170 180 200 210 250 320 370 430
> 40 150 160 180 190 230 290 330 400
> 30 130 140 150 160 200 250 290 350
> <=20 90 100 110 120 160 200 240 300
>
> Oznaczenia: ?V= 0,75 x Vm - Vp
> gdzie: Vm - prędkość miarodajna drogi w km/h,
> Vp - prędkość projektowa łącznicy w km/h;
> 2) klin o długości nie mniejszej niż:
> a) 100 m - jeżeli prędkość miarodajna drogi jest większa niż 110 km/h,
> b) 75 m - przy prędkości miarodajnej drogi 110 km/h lub 100 km/h,
> c) 50 m - w pozostałych wypadkach.
Jak nie ma klina to nie jest pasem włączania. Może być wtedy pasem
przepatania (generalnie niedopuszcza się już na jezdniach głownych A i
E) lub po prostu wjeżdzasz na nowy pas główny jak w omawianym przypadku.
--
Shrek
Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.22 18:03 _Master_
- 02.09.22 18:05 Shrek
- 02.09.22 18:07 J.F
- 02.09.22 18:07 _Master_
- 02.09.22 18:12 _Master_
- 02.09.22 18:22 J.F
- 02.09.22 18:29 _Master_
- 02.09.22 18:32 J.F
- 02.09.22 18:36 r...@k...pl
- 02.09.22 18:39 r...@k...pl
- 02.09.22 18:52 Shrek
- 02.09.22 18:55 ii
- 02.09.22 18:55 Shrek
- 02.09.22 18:56 ii
- 02.09.22 18:59 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg