  • Data: 2022-09-02 18:01:46
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek-02-września-2022 o 17:34, ii pisze:

    > A ja myślę, że jesteś frajerem. Ludzie głosują "nogami". To jest
    > prawdziwe głosowanie. A głosowania powszechne są po to by powierzyć swój
    > los w ręce obłąkańców. Pozbawić się możliwości decydowania.

    Jak wyobrażasz sobie głosowanie nogami w celu określenia czy w Polsce ma
    być rząd bardziej lewicowy czy bardziej prawicowy czy większy socjal i
    większe podatki czy odwrotnie?

    > Najlepiej jakbyś w sklpie chleb tak kupował i gitary nie zawracał.

    Idź na wybory i nie zawracaj gitary

    > Czym się oni różnią od Ciebie, który narzeka bo mu nie wybrali Korwina?

    Ja pomogłem wielokrotnie Korwinowi głosując i nie tylko. Parę osób nawet
    uświadomiłem jak ten świat działa i pokazałem że ich poglądy nie są
    PiSowskie czy POwskie tylko konfederackie.
    Z telewizji się tego nie dowiedzieli.

    Ja nie narzekam że Konfederacja ma mało posłów. Ja ciągle udowadniam że
    najwięcej racji i dobrze przewiduje przyszłość ma Konfederacja.
    Tak po czasie mejstrimy sobie to przywłaszczają i twierdzą że to oni
    mieli rację pół roku temu a ja podaję fakty że to właśnie głosiła
    Konfederacja 2 lata temu.

    I wtedy słyszę yyyyyyyyyy..... ale ty jesteś oszołomem co popiera putina
    i pieklisz kobiety ;-)