  • Data: 2022-09-02 18:32:27
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 07:59:02 +0200, Cavallino wrote:

    > Ty nic nie wiesz, co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.
    >

    > Niektore istotnie maja.
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > Nie.
    > Nawet najtańsze.
    >
    > Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo
    > lepiej niż 180 konna Kona.

    > Oczywiście.

    > Które i tak biją na głowę ice i to bez większego wysiłku.
    > Bieda elektryki może do niższych prędkości, ale spod świateł nie mają
    > sobie równych.

    Leaf istotnie dosc ladnie przyspiesza
    https://youtu.be/DSnuXfLJMLA?t=35

    ale gdzies od 100 cos mu zwalnia.

    I w dodatku jakby nie bylo widac roznicy mocy - masa baterii robi
    swoje?

    a dla porownania
    https://youtu.be/hiybk5-NvNE?t=30

    strata na zmiane biegu skandaliczna :-)
    ale w calosci (tzn 70-120) wychodzi jakos podobnie 5s ..

    J.