  • Data: 2016-07-07 11:42:46
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-07 o 11:38, szerszen pisze:

    > Ale to ty założyłeś jakieś ceny, więc mnie o to nie pytaj :)

    Trudno prowadzić dyskusję bez założeń (czyli o niczym).

    > Albo łoiła na full detalach w najnowsze tytuły. Kwestia układu odniesienia i
    potrzeb. :)

    Oczywiście. Jeśli pan taksówkarz koniecznie musi się lansować w
    Zakopanem na urlopie najnowszym mercem, to wiadomo, że nie będzie się z
    nikim dzielił.

    > Ja?
    > Ja tylko odpwiedziałem na twoje założenie że w domach jest jeden komputer.

    I co do zasady jest, pozostałe nie są po to, aby były, tylko są to de
    facto elektrośmieci.

    > To tak zwane "szklane taksówki", znaczy się utopia. Lepiej to oni może i będą
    mieli, dopóki auto będzie nowe, schody się zaczną jak trzeba będzie w nie wkładać
    pieniądze, a walka na noże jak któryś je rozbije.

    Cóż, muszę pewnie poczynić kolejne założenie, że wspólnicy muszą chcieć
    i umieć się dogadać. Pisałem, że nie jest to spółka dla Januszy biznesu
    :) A od rozbicia jest AC.

    Jak trzeba będzie wkładać pieniądze, to tylko 1/3, a może już będzie
    czas na kupno nowego auta?

    I nie jest to utopia. Na pewno nie dlatego, że sam nie umiesz sobie tego
    wyobrazić.

    --
    Liwiusz