  • 11. Data: 2012-07-19 11:09:24
    Temat: Re: Czy jest na sali doświadczony defibrylant? [Aku]
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 11:03, AZ pisze:
    > A czemu mialbys mu skrocic zywotnosc?

    Nie wiem. Założyłem, że procesu 'startowania' akumulatora nie
    'skomplikowali' tak dla jaj.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 12. Data: 2012-07-19 11:14:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Nie wiem. Założyłem, że procesu 'startowania' akumulatora nie
    > 'skomplikowali' tak dla jaj.

    W instrukcji mojego poprzedniego akumulatora pisali, zeby zalac,
    poczekac wlozyc i jezeli nie wystarczy pradu zeby odpalic to
    podladowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-07-19 11:23:30
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 11:14, AZ pisze:

    > W instrukcji mojego poprzedniego akumulatora pisali, zeby zalac,
    > poczekac wlozyc i jezeli nie wystarczy pradu zeby odpalic to
    > podladowac.

    K, dzięki za tę i wszystkie pozostałe podpowiedzi.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 14. Data: 2012-07-19 11:37:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 11:23, $heikh el $hah pisze:

    > K, dzięki za tę i wszystkie pozostałe podpowiedzi.

    Jak to sie ma do Twojej niedawnej wypowiedzi:

    "na twoje zdanie (jak i reszty zrzeszenia preclowych motonitów wzajemnej
    adoracji) mam serdecznie wyjebane."?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2012-07-19 11:47:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 11:37, Kuczu pisze:

    > Jak to sie ma do Twojej niedawnej wypowiedzi:
    >
    > "na twoje zdanie (jak i reszty zrzeszenia preclowych motonitów wzajemnej
    > adoracji) mam serdecznie wyjebane."?

    Normalnie. Dwa różne wątki, dwa różne słowa, dwie różne kwestie w
    odniesieniu do doświadczenia.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 16. Data: 2012-07-19 18:05:57
    Od: amos <g...@g...com>

    On Jul 19, 11:47 am, "$heikh el $hah" <s...@g...com>
    wrote:

    > Normalnie. Dwa różne wątki, dwa różne słowa, dwie różne kwestie w
    > odniesieniu do doświadczenia.

    Znaczy, dzisiaj wziales pigulke na rozdwojenie jazni? :D

    --
    zdrowka
    amos

  • 17. Data: 2012-07-19 20:00:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 18:05, amos pisze:

    > Znaczy, dzisiaj wziales pigulke na rozdwojenie jazni? :D

    Lepiej popraw delimiter. ;)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 18. Data: 2012-07-19 20:29:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > No, czy taką ładowarką, która ma nominalnie 12V na wyjściu, naładowałbym
    > ten akumulator do 100%.

    prawidłowe napięcie ładowanie akumulatora 12V to powiedzmy zakres 13,5-14V

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 19. Data: 2012-07-19 20:52:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:ju8gvq$ta9$1@usenet.news.interia.pl...

    > prawidłowe napięcie ładowanie akumulatora 12V to powiedzmy zakres 13,5-14V

    Czyli jest tak, jak podejrzewałem - nic mi pewnie po niej, choć kupię
    jutro multimetr i sprawdzę ile ma na wyjściu w rzeczywistości. Już 12,8V
    by mnie chyba urządzało. A do zimowania odłożę na 'dedykowaną' ładowarkę.
    Miałem nadzieję, że się nada, bo te 400mA jakie daje, to idealnie
    wskazana 1/10 pojemności.
    Dzięki anyway - o tego typu odpowiedź mi chodziło. :)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 20. Data: 2012-07-20 08:29:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-19, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Czyli jest tak, jak podejrzewałem - nic mi pewnie po niej, choć kupię
    > jutro multimetr i sprawdzę ile ma na wyjściu w rzeczywistości. Już 12,8V
    > by mnie chyba urządzało.

    Nie. Wroc do lekcji fizyki z podstawowki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200