  • 21. Data: 2012-07-20 08:33:16
    Temat: Re: Czy jest na sali doświadczony defibrylant? [Aku]
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 08:29, AZ pisze:

    > Nie. Wroc do lekcji fizyki z podstawowki :-)

    Nie. :) Ale co masz na myśli? To wygooglam. ;)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 22. Data: 2012-07-20 09:06:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Nie. :) Ale co masz na myśli? To wygooglam. ;)

    Podlacz z amperomierzem w szeregu to zobaczysz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-07-20 09:52:44
    Od: "subcom" <m...@g...pl>

    Mistrzu, napisz skąd jesteś a na pewno w okolicy znajdzie się ktoś z normalnym
    prostownikiem skłonny Ci pomóc.

    pozdr.

    subcom

  • 24. Data: 2012-07-20 10:56:19
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 09:52, subcom pisze:
    > Mistrzu, napisz skąd jesteś a na pewno w okolicy znajdzie się ktoś z normalnym
    > prostownikiem skłonny Ci pomóc.

    Nie no, spoko, zamówię teraz ten prostownik (o H-TRONIC AL 300 Pro
    myślę), bo i tak pogody nie ma, a przed zimą i tak bym musiał go kupić,
    no i multimetr, bo to też przydatna rzecz. :) Mam pilniejsze wydatki,
    ale trudno.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 25. Data: 2012-07-20 11:27:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 10:56, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > myślę), bo i tak pogody nie ma, a przed zimą i tak bym musiał go kupić,
    > no i multimetr, bo to też przydatna rzecz. :) Mam pilniejsze wydatki,

    Za akumulator dales pewnie z 80 pln a na pozostale zabawki wydasz ze
    300. Zamiast, jak normalny bialy czlowiek, zawiezc go do najblizszego
    elektryka lub warsztatu samochodowego zeby ci go, za dyche, podladowali.
    Nie wspominajac juz o tym ze doladowywac go praktycznie nie trzeba.

    Gdy dlubiesz w nosie to tez najpierw szukasz instrukcji w necie i pytasz
    na 5 forach ktory palec wkladac do nosa zeby wyjac jak najwiekszego babola ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 26. Data: 2012-07-20 11:29:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > elektryka lub warsztatu samochodowego zeby ci go, za dyche, podladowali.
    > Nie wspominajac juz o tym ze doladowywac go praktycznie nie trzeba.

    Wiesz, jeden gosc szukal klucza dynamometrycznego pokazujacego moment
    krecac w lewo zeby przy zmianie kol w samochodzie sprawdzac czy byly
    odpowiednio dokrecone.

    Rozne przypadki sie zdarzaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-07-20 11:34:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 11:29, AZ pisze:

    > Wiesz, jeden gosc szukal klucza dynamometrycznego pokazujacego moment
    > krecac w lewo zeby przy zmianie kol w samochodzie sprawdzac czy byly
    > odpowiednio dokrecone.

    Moj klucz dynamometryczny to potrafi. Gupio Ci ?

  • 28. Data: 2012-07-20 11:36:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Moj klucz dynamometryczny to potrafi. Gupio Ci ?

    Ale ja wiem, ze sa takie klucze. Nie gupiomi. Chodzi o sens uzywania tego
    klucza do okrecania kol w samochodzie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-07-20 11:39:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 11:36, AZ pisze:

    > Ale ja wiem, ze sa takie klucze. Nie gupiomi. Chodzi o sens uzywania tego
    > klucza do okrecania kol w samochodzie...

    Alez ja zrozumialem przekaz wypowiedzi Twej. Tylko czy Szejk zrozumie
    porownanie ?

  • 30. Data: 2012-07-20 11:40:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Alez ja zrozumialem przekaz wypowiedzi Twej. Tylko czy Szejk zrozumie
    > porownanie ?

    Nie musi, Szejkow przeciez zawsze na wszystko stac.

    --
    Artur
    ZZR 1200