  • 1. Data: 2009-11-30 11:48:22
    Temat: Czy jest jakaś dobra książka do fotografii okolicznościowej (śluby, chrzciny itp)
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    jak w temacie, potrzebuję kupić na prezent.

    pozdr.
    C.

  • 2. Data: 2009-11-30 11:52:02
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Cris pisze:
    > jak w temacie, potrzebuję kupić na prezent.
    Hmmm dla fotografującego(-cej) czy fotografowanego(-nej)?
    Jak drugie polecam rubrykę 'ślub' na onecie.

    Chrzciny zwykle mniej stressu bo delikwent(-ka) nie czyta kolorowych
    tygodników i ma w pampersie czy będzie dostatecznie 'cool' i 'trendy'.

  • 3. Data: 2009-11-30 13:06:15
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Hmmm dla fotografującego(-cej) czy fotografowanego(-nej)?

    dla fotografującego

  • 4. Data: 2009-11-30 13:57:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hf09tn$8i5$1@news.interia.pl>,
    Cris nabazgrał:
    > jak w temacie

    Dobrym zwyczajem jest umieszczanie treści wiadomości w treści wiadomości.

    > potrzebuję kupić na prezent.

    Zależnie od stopnia zaawansowania, dla początkujących dość dobrym wyborem
    jest coś z serii Szkoła Fotografowania National Geographic.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 5. Data: 2009-11-30 16:27:53
    Temat: Re: Czy jest jaka? dobra ksi?żka do fotografii okoliczno?ciowej (?luby, chrzciny itp)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Cris" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie, potrzebuję kupić na prezent.

    Ponieważ to sztuka z pogranicza reportażu i portretu to szukałbym pozycji
    opisujących obie te dziedziny. I oglądanie albumów, stron, fotoksiążek itd.
    Jak ktos "czuje bluesa" to sobie poradzi, jak całe życie klepie kotlety, to
    pewnie i tak mu to nie pomoże ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2009-12-01 06:41:55
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itd. Jak ktos "czuje bluesa" to sobie poradzi, jak całe życie klepie
    > kotlety, to pewnie i tak mu to nie pomoże ;-)

    Chce kumus kupic książkę w prezencie, nie dam mu w prezencie 'dobrej' rady;
    oglądania albumów i stron. Popatrzecie na moje moja prosbe z praktycznego
    punktu widzenia. Jeżeli fotografujesz śluby itp, to jest na rynku jakas
    książka, którą czytałeś i i nie był to stracony czas?

  • 7. Data: 2009-12-01 06:47:13
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    >W poście <hf09tn$8i5$1@news.interia.pl>,

    > Zależnie od stopnia zaawansowania, dla początkujących dość dobrym wyborem
    > jest coś z serii Szkoła Fotografowania National Geographic.

    z książek z tej serii dostępna jest chyba tylko książka Fotografowanie
    Ptaków. Myślę że osoba, której chcę kupic książkę nie będzie póki co
    wkraczać w tak intymne tematy ;-)

    pozdr.
    C.

  • 8. Data: 2009-12-01 07:07:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-01 07:41:55 +0100, "Cris" <u...@n...pl> said:

    > Chce kumus kupic ksišżkę w prezencie, nie dam mu w prezencie 'dobrej' rady;
    > oglšdania albumów i stron. Popatrzecie na moje moja prosbe z praktycznego
    > punktu widzenia. Jeżeli fotografujesz œluby itp, to jest na rynku jakas
    > ksišżka, którš czytałeœ i i nie był to stracony czas?

    Fotoreportaż i portret. To są słowa kluczowe. Nie ma książki (nie
    spotkałem się), traktującej stricte o fotografii okolicznościowej.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-01 08:00:17
    Od: "misiowaty" <i...@w...pl>

    > dla fotografującego

    http://www.allegro.pl/item825737251_peterson_5x_foto
    grafia_bez_tajemnic_kurier_0zl.html

    W zależności od zaawansowania .

    Można kupić wszystkie lub poszukać wybrane tematy.

    Każda z tych pozycji jest na swój sposób ciekawa.

    Albo.

    http://www.allegro.pl/item822227465_ksiazka_o_fotogr
    afowaniu_mroczek_wysylka_0.html

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-12-01 08:21:34
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "misiowaty" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.allegro.pl/item825737251_peterson_5x_foto
    grafia_bez_tajemnic_kurier_0zl.html

    > http://www.allegro.pl/item822227465_ksiazka_o_fotogr
    afowaniu_mroczek_wysylka_0.html

    Jaja sobie robicie ;-), pytam o książkę do fotografii okolicznościowej, a wy
    mi Mroczka podsuwacie.

    ech, widze że nie ma chyba nic na rynku sensownego w tej tematyce.

    C.