  • Data: 2009-03-19 15:22:33
    Temat: Re: Czy jest coś takiego?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest program który potrafi składać zdjęcia z bracketingiem ostrości w
    > jedno, ale nie słyszałem o programie do dynamicznej prezentacji
    > takich zestawów.

    No to jest interes do robienia!

    Na moje oko to banalnie proste - masz iles tam fotek
    wskazujesz kursorem dowolny punkt w kadrze, sprawdzasz
    na krotej fotce w tym miejscu jest najwiekszy lokalny
    kontrast i ta wyswietlasz. Mozesz zrobic jakies widowiskowe
    przenikania z poprzednia / nastepna warstwa itd itp.
    Bez problemu da sie to oprogramowac na www.

    Gawiedz kupi :) Jak kupuja soft do HDR to i to kupia :)
    Ze w zasadzie do niczego nie potrzebne? A HDR potrzebny? ;)

    Odrazu udzielam Ci licencji na nazwe - High Focus Range (HFR).

    Trzep kase :)