  • Data: 2009-05-18 11:14:43
    Temat: Re: Czy ja mam szajbe na oczach?
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To niech ci najgłośniej i najdosadniej krytykujący pokażą lepsze (zakładam
    > że będzie honorowo i będą to własne) - porównamy.

    Nie rozumiemy sie...
    Krytyk szuki nie zawsze sam jest artysta.
    Sa ludzie (np zawodowi krytycy) ktorzy sami nie potrafia nic zaspiewac,
    namalowac itp czyli sami nie potrafia zrobic tego lepiej ale za to czesto
    dobrze wiedza ze cos zostalo zrobione zle. Maja takie wyczucie. Nikt
    przeciez nie mowi wtedy - zrob to lepiej!
    Tyle, ze sa to subiektywne oceny, z ktorymi nie ma sensu dyskutowac IMHO.

    Pozdr.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4082 (20090518) __________