  • Data: 2012-06-28 20:03:37
    Temat: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 10:01, to pisze:
    > begin ToMasz

    > Tyle, że zanim Ty zaczniesz na dobre dyktować, ja go już na E7 napisze i
    > wyślę. ;)

    ale jakie to ma znaczenie? Ja obsługiwałem w i780 automapę i pisałem
    smsy jednym palcem jadąc na rowerze, ale to niema znaczenia dla
    pytającego. jak wybierze nokie, to może będzie pisał szybko smsy na
    kawiaturce QWERTY. jak wybierze HTC ChaCHa, to będzie pisał smsy tak
    samo szybko jak na nokii, _albo_ będzie dyktował. o reszcie różnic
    pomiędzy 2 urządzeniami z QWERTY pisałem wcześniej

    ToMasz