  • Data: 2012-06-28 20:44:42
    Temat: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Nie dziwię się, że dla Ciebie to wyzwanie, skoro przez kilka miesięcy
    > użytkowania E7 nie doszedłeś do tego, jak dodawać zadania wybierając
    > datę z kalendarza. :)

    jakoś ani w WM anie w BB nie musze nic kombinować...

    W Nokii po wybraniu nowego termin nie znalazłem sposobu aby po ustawieniu
    sie na dacie wywołać mały kalendarzyk do wybrania właściwej daty oraz
    dialogu do wybrania godziny i minuty...

    tak wiem powinienem wywołać kalendarz potem znaleźć dzień w kótyrm chce
    wprowadzić nowy termin i godzinę i wtedy wybrać nowy termin. Wybacz to
    powinno być proste i INTUICYJNE.

    już pomijając debilizm tego że nowy termin ma domyślnie datę poprzednio
    wprowadzanego terminu.

    99% urządzeń opanowuje bez instrukcji obsługi (zwykle potem szukam jakiś
    niuansów). W tej pireniczonej nokii to co rusz czegoś szukałem w manualu
    (zwykle okazowyło sie ze tego i tak sie tak nie da zrobić).

    pamiętam jak swego czasu ojciec sobei kupił Motorole... jezu tam tez nic nei
    można było znaleźć intuicyjnie.