  • Data: 2012-07-01 17:06:23
    Temat: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:jsi8mr$s82$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > dialogu do wybrania godziny i minuty...
    >
    > tak wiem powinienem wywołać kalendarz potem znaleźć dzień w kótyrm chce
    > wprowadzić nowy termin i godzinę i wtedy wybrać nowy termin. Wybacz to
    > powinno być proste i INTUICYJNE.
    >
    > już pomijając debilizm tego że nowy termin ma domyślnie datę poprzednio
    > wprowadzanego terminu.
    >
    > 99% urządzeń opanowuje bez instrukcji obsługi (zwykle potem szukam jakiś
    > niuansów). W tej pireniczonej nokii to co rusz czegoś szukałem w manualu
    > (zwykle okazowyło sie ze tego i tak sie tak nie da zrobić).

    Widzę, że mamy podobne odczucia po użytkowaniu Nokii.
    Ja sobie po latach używania Samsungów, Motorol w końcu iPhone
    kupiłem Nokię Xpress Music do używania w międzynarodowym
    roamingu (iPhone niestety ma locka) no i też nic nie mogłem w niej
    znaleźć. Totalnie nieintuicyjny user interface. Mało tego - instrukcja
    klepana na jedno kolano do wszystkich telefonów, a ten mój ciut
    inny - ma ikony na ekranie których instrukcja nie tłumaczy... Więc
    mimo że jest manual/instrukcja to i tak z niej nie skorzystasz bo kiepska.
    Moim zdaniem takie niedopracowywanie szczegółów świadczy dosyć
    mocno o kłopotach w jakich jest ta firma od wielu lat.

    > pamiętam jak swego czasu ojciec sobei kupił Motorole... jezu tam tez nic
    > nei można było znaleźć intuicyjnie.

    Którą Motorolę? Inna rzecz że ja używałem Razr, a tam nic nie było
    więc nie było czego tam szukać. Ale to co było to raczej było na miejscu.