    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Subject: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 2 Feb 2014 22:40:16 +0100

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 22:05:55 +0100, atm napisał(a):

    > No prosze Cie, w kazdym razie ja dziekuje za chinskie zamienniki.

    Ja używałem i nie narzekam. Forever już parę lat temu miał niezłą opinię.

    > Jesli ktos intensywnie korzysta i laduje szybko bez ogladania sie na
    > przyspieszenie zuzycia akku to bedzie musial sprzedac szybciej.
    > Teraz ze smartfonami zrobila sie systuacja zblizona do rynku PC-tow.
    > Nowe telefony sa we wszystkim "bardziej" ale juz od SGS2 moc
    > obliczeniowa jest wystarczajaca do zdecydowanej wiekszosci codziennych
    > zastosowan. Z tego powodu znika uzasadniona potrzeba czestej wymiany
    > telefonu.

    Jeżeli chcesz trwać w jednym ekosystemie to owszem. Ale jeżeli zechcesz
    zmienić OS dla naprzykładu.

    > No chyba, ze ktos chce oczywiscie.
    > Pomimo trzeciego roku moj SGS2 sprawuje sie bardzo dobrze. Jest tez w
    > miare na bezaco z Androidem (A4.3.1). Pojawilo sie w miedzyczasie kilka
    > ciekawych modeli ale zaden nie zaoferowal killerficzera, ktory sklonilby
    > mnie do zmiany. Akurat w tym przypadku nie ma problemu z wymiana akku
    > ale nie bylbym zachwycony rozszczelnianiem i ponownym sklejaniem Z1
    > dajmy na to. Tylko dlatego, ze mialem kaprys ladowac akku duzym pradem.

    Cóż, coś za coś. Kupując smarta czasem trzeba coś poświęcić w zamian za
    wymienny akumulator.

    > Kiedys widzialem cos takiego w pakiecie z powiekszona bateria do Defy,
    > ktorej to baterii Motorola bezposrednio nie chciala ladowac. Sa tez
    > stacje dokujace z miejscem na akku ale faktycznie typowych ladowarek
    > jakos nie widzac.

    A szkoda, bo pomysł na wymianę akumulatora, zamiast ładowania w smarcie
    brzmi dobrze.

    > Za nic nie chce Chinczyka. Jeden bedzie ok drugi zas bedzie mial tylko
    > ok naklejke. Na oryginalnej jeszcze sie nie przejechalem.

    A oryginał to nie Chińczyk aby?

    > Co do pieszczenia, nie w zadnym wypadku, typowa ladowarka i do pradu.
    > Swego czasu gdy wojowalem z ladowaniem SGS2 podczas wlaczonej nawigacji
    > kupilem ladowarke HTC chyba 2A i druga Samsunga tez jakas mocniejsza.
    > Niestety niewiele tutaj zmienily.

    A taki zapasowy akumulator mógłby pomóc.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy