  • Data: 2014-02-02 22:05:55
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-02 20:45, ALEX Alpha MR wrote:

    > Ale nadal nie sa to porażające kwoty.

    > Ale chińskie zamienniki istnieją, czy jakoś zniknęły z rynku?

    No prosze Cie, w kazdym razie ja dziekuje za chinskie zamienniki.

    > Wątpię. Poza N8, zanim poczuję spadek pojemności akku, smart będzie u
    > nowego właściciela.

    Jesli ktos intensywnie korzysta i laduje szybko bez ogladania sie na
    przyspieszenie zuzycia akku to bedzie musial sprzedac szybciej.
    Teraz ze smartfonami zrobila sie systuacja zblizona do rynku PC-tow.
    Nowe telefony sa we wszystkim "bardziej" ale juz od SGS2 moc
    obliczeniowa jest wystarczajaca do zdecydowanej wiekszosci codziennych
    zastosowan. Z tego powodu znika uzasadniona potrzeba czestej wymiany
    telefonu.
    No chyba, ze ktos chce oczywiscie.
    Pomimo trzeciego roku moj SGS2 sprawuje sie bardzo dobrze. Jest tez w
    miare na bezaco z Androidem (A4.3.1). Pojawilo sie w miedzyczasie kilka
    ciekawych modeli ale zaden nie zaoferowal killerficzera, ktory sklonilby
    mnie do zmiany. Akurat w tym przypadku nie ma problemu z wymiana akku
    ale nie bylbym zachwycony rozszczelnianiem i ponownym sklejaniem Z1
    dajmy na to. Tylko dlatego, ze mialem kaprys ladowac akku duzym pradem.

    > Niby kluczowa, ale od dawna przyzwyczaiłem się do codziennego, a raczej
    > conocnego ładowania. ATSD dziwne że nikt nie wpadł na pomysł sprzedawania
    > ładowarek "gołych" baterii.

    Kiedys widzialem cos takiego w pakiecie z powiekszona bateria do Defy,
    ktorej to baterii Motorola bezposrednio nie chciala ladowac. Sa tez
    stacje dokujace z miejscem na akku ale faktycznie typowych ladowarek
    jakos nie widzac.

    > A chiński Chińczyk ile kosztuje?
    > Ale nadal to niewielka kwota. I za cenę 56 złociszy na rok będziesz się
    > pieścił z delikatnym ładowaniem?

    Za nic nie chce Chinczyka. Jeden bedzie ok drugi zas bedzie mial tylko
    ok naklejke. Na oryginalnej jeszcze sie nie przejechalem.
    Co do pieszczenia, nie w zadnym wypadku, typowa ladowarka i do pradu.
    Swego czasu gdy wojowalem z ladowaniem SGS2 podczas wlaczonej nawigacji
    kupilem ladowarke HTC chyba 2A i druga Samsunga tez jakas mocniejsza.
    Niestety niewiele tutaj zmienily.