  • Data: 2011-02-22 11:44:37
    Temat: Re: Czy faktycznie...
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A jakie fajne zdjęcia można zrobić, o wiele ciekawsze niż pamiątkowe
    > sztampy.

    Jak zrobiłem zdjęcie mojej córki (chyba miała 2 - 3 lata) siedzącej za
    kierownicą traktora, to mnie rodzina zwymyślała, że po cholerę takie
    głupoty, nawet twarzy za dobrze nie widać.

    No, wtedy nie było cyfry, więc każde 'niepotrzebne' zdjęcie bolało.

    Więc jak ktoś już jest koło zabytku, to koniecznie chce mieć co najmniej
    jedno zdjęcie sztampowe, żeby nie zmarnować pobytu.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)