-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Czy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu?
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <pbqb5c$q7s$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pbqmfg$l4g$1@node2.news.atman.pl>
From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
Date: Thu, 26 Apr 2018 13:16:28 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pbqmfg$l4g$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5ae1b50c$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
X-Trace: 1524741388 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 193.0.80.79:2507
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731336
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.04.2018 o 21:55, Grzegorz Niemirowski pisze:
> Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com> napisał(a):
>> O, nie kupiło się wsparcia dla produktu i jest żal do świata kiedy
>> to producent nie leci do klienta i nie naprawia na wczoraj?:)
>
> Bo to nie jest kwestia wsparcia. Ewidentna poważna wina producenta.
> Wypowiedzi Alcatela są żałosne.
>
A gdyby ktoś się nabrał na argumenty tej pani, to niech wie, że
- akcje serwisowe w samochodach są przeprowadzane NA KOSZT PRODUCENTA
nawet w wiele lat po wyprodukowaniu danego auta i całkowicie niezależnie
od tego, czy samochód jest jeszcze na gwarancji czy nie.
- kiedy Canon wypuścił sporą serię aparatów cyfrowych z wadliwymi
matrycami (pstryk i całkowity brak obrazu), to wymieniał aparaty na nowe
(lepsze, bo tamtych już nie robił) po kilku latach i nie wymagał od
klienta niczego poza fizycznym dostarczeniem wadliwego aparatu.
Zachowanie tej pani jest takie swojskie, wschodnioeuropejskie... Czy ten
problem wystąpił tylko u nas w kraju? Niech się klient zwróci do
centrali firmy. Polski serwis też mnie zwodził z wymianą aparatu, po
jednym mailu do centrali Canona na drugi dzień dzwonili, że nowy aparat
czeka.
MJ
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.18 13:31 J.F.
- 26.04.18 15:35 Marcin Debowski
- 26.04.18 16:49 Bytomir Telesfor vel Dąs
- 27.04.18 00:26 Marcin Debowski
- 27.04.18 08:35 Zbych
- 28.04.18 03:33 k...@g...com
- 28.04.18 09:10 adamschodowy
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=