  • 1. Data: 2012-11-07 16:09:40
    Temat: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Już z 5 razy dzisiaj do mnie dzwoniono i to chyba oszuści.

    Najpierw Telekomunikacja Polska "Telepolska" (717857100)
    Potem niby z TPSA z pytaniem czy chcę przekazywać swoje dane osobowe z
    krakowskiego numeru wybór tonowy(126204800)
    Potem głuchy telefon i "Goodbye" na końcu (zastrzeżony mimo blokady)
    Potem automatyczne zaproszenie na prezentację (222034216)
    Potem znowu głuchy telefon z "Goodbye" na końcu (zastrzeżony mimo blokady)

    Co jest grane? Tyle tego dziadostwa w jednym dniu jeszcze nie było.

  • 2. Data: 2012-11-08 21:43:28
    Temat: Re: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2012 16:09, rageofhonor pisze:
> [...]
    > Potem znowu głuchy telefon z "Goodbye" na końcu (zastrzeżony mimo blokady)
    >
    > Co jest grane? Tyle tego dziadostwa w jednym dniu jeszcze nie było.

    Heh, chyba dobrze zrobiłem, że mój jedyny telefon stacjonarny to VoIP ;)

  • 3. Data: 2012-11-09 04:34:03
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:509c1970$1@news.home.net.pl...

    > Heh, chyba dobrze zrobiłem, że mój jedyny telefon stacjonarny to VoIP ;)

    Wszędzie cię złapią. Kilka razy mnie na Sferii przydybali, a i komórczan w
    Fuck-Fucku został zaatakowany. Na domowym VoIP UPC mam blokadę zastrzeżonych
    i prezentacji nie ma bardzo sporadycznie. A sporo takich przedtem było -
    numeru niet, a potrafiła pinda o 7:50 zadzwonić i pierdolić o zaproszeniu na
    prezentacje wyrobów zdrowotnych/garnków/pościeli, nie skurwiłem jej chyba
    tylko dlatego, że byłem jeszcze zanadto zaspany. K..wa, akurat śniła mi się
    ładna dupa (bardzo rzadko), już ją macałem, jeszcze parę macnięć i już bym
    ją pier...rrrryń, prezentacja pościeli chyba... Kurwa mać... Ale teraz *71#
    i praktycznie święty spokój. Raz baba, być moze z Tepsy, nie skapowała się,
    ze numer mam tepsiany, ale operuje nim kto inny... Sie zdziwiła, a jak
    zaproponowałem przejęcie lojalki, to spyliła szybciej, niż zając na łące...

  • 4. Data: 2012-11-09 08:56:03
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze numer mam tepsiany, ale operuje nim kto inny... Sie zdziwiła, a jak
    > zaproponowałem przejęcie lojalki, to spyliła szybciej, niż zając na

    Tylko teraz ci naciągacze częściej dzwonią z numerów zwykłych lub obchodzą
    blokadę połączeń anonimowych. Normalnie mnie krew zalewa jak wyświetlają mi
    się kreski na wyświetlaczu a blokada działa bo sprawdzam potem z telefonu
    komórkowego w którym przełączam na chwilę na urywanie numeru. W komórce to
    można zablokować wybrane numery a czy w telefone zwykłym też się da? Pewnie
    by musiał mieć taką funkcję. Wtedy bym zablokował numery od welmaksu,
    zaproszeń do hotelu Aspel i Jadła u bociana i wielu innych zaczynających się
    na 061

  • 5. Data: 2012-11-09 20:01:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    Dlatego ja poszedłem w takim kierunku:
    Mam w VoIP dwa numery, pierwszy to numer tylko dla znajomych, rodziny i
    tych od których chcę odbierać połączenia, nawet o trzeciej w nocy. Mam
    tam white list, którą w razie potrzeby edytuję i nawet bit się nie
    prześliźnie.
    Drugi numer, to ten który podaję na prawo i lewo bez opamiętania, na nim
    jest ustawiona blokada połączeń anonimowych + black list numerów
    uznanych przeze mnie za spamerów, dodatkowo numer jest aktywny tylko w
    określonych godzinach.
    I kilku lat mam spokój.

  • 6. Data: 2012-11-12 01:27:25
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko teraz ci naciągacze częściej dzwonią z numerów zwykłych lub obchodzą

    No, tak, jak u mnie. Ale i tak znacznie rzadziej, niż poprzednio. Ja działam
    trochę a-la Bayes, i jak coś nowego, to już trudno, odbieram (bywa, że może
    zadzwonić np. brat, który pojedzie gdzieś na delegację), jak 2-3 razy chcą
    mi zaprezentować cudowną pościel czy garnki, co nic nie przypalają (a zostaw
    na 5 godzin i wyjdź z domu) :P A potem już wiem, jak wygląda spamujący numer
    i nie odbieram. Jak ktoś znajomy, nagra się na pocztę i się oddzwoni.
    Mnie wkurwiają automaty, które dzwonią "nie zapłaciłeś rachunku", nie
    czekając nawet na sygnał sekretarki, przez co niekiedy zostaje tylko
    "..osimy o szybką wpłatę", co, za co, nie wiadomo. Oczywiście, rachtele są
    regulowane... ale mogło by chociaż k..wa poczekać, albo nawet umożliwić
    powtórzenie... Ja chyba tak będę robić, będę odbierać i np. 50 razy
    powtarzać zapowiedź, żeby długo zając zasoby serwera dzwoniącego... Dziwne,
    choćw sumie zrozumiałe zabezpieczenie, by wkurwiony klient nie skurwił
    dzwoniądzego z upomnieniem operatora... ale ja kurwię automat i się
    rozpinam.

> [...]
    > telefonu komórkowego w którym przełączam na chwilę na urywanie numeru. W
    > komórce to można zablokować wybrane numery a czy w telefone zwykłym też

    Da się - wprowadzasz numer na listę, a zrzut jest realizowany krótkim
    zwarciem linii. Nie dziaa(ło) na EWSD, działa chyba u mnie w VoIP UPC.

    > by musiał mieć taką funkcję. Wtedy bym zablokował numery od welmaksu,
    > zaproszeń do hotelu Aspel i Jadła u bociana i wielu innych zaczynających
    > się na 061

    Ja bym to widział tak, żeby było tak, że dać bardzo długą zapowiedź, a
    znajomym rozdać kod, aby mogli przerwać zapowiedź i wywołać "adresata"
    DTMFem.
    Taka trochę inna wersja białej listy, niezależna od numeru dzwoniącego. Ale
    chyba najlepiej było by uruchomić serwis "telemarketerze, nie dzwoń qrva do
    mnie", gdzie, jak na świecie, podaje się numer do bazy i nikt nie ma prawa
    zadzwonić do mnie z telemarketingu. Mam u siebie włączone ACR, jednak
    wolałbym móc dopisać do białej listy domowy numer brata, który się nie
    prezentuje. On ma komórczana, więc się dostanie, ale jak bateria mu
    zdechnie, to co wtedy?

    Jak będę w nieco lepszym nastroju, to spróbuję zrobić taki numer, że odbiorę
    i natychmiast potok słów z przywitaniem dawno niewidzianego/niesłyszanego
    znajomego, oczywiście udawane, bez możliwości dojścia do słowa dzwoniącemu
    przez minutę, a potem wielkie zdziwienie, żal, pretensja, że obudzili,
    że..., że..., itd, oczywiście, grzecznie, acz dynamicznie, tak aby speszyć
    dzwoniącego. Może mi się w Sferii uda uruchomić ACR, choć mimo jego braku
    poziom telespamerstwa jest nawet niewielki, do przyjęcia, nie odbieram
    zastrzeżonych, jeśli to ktoś mający do mnie interes, to zawsze się nagra.
    Telemarketerzy nie nagrywają się nigdy.

  • 7. Data: 2012-11-12 06:50:48
    Od: "Alintos" <h...@s...pl>

    > by wkurwiony klient nie skurwił
    > dzwoniądzego z upomnieniem operatora... ale ja kurwię automat i się
    > rozpinam.

    Wyczuli żeś debilowaty półgłówek, to dzwonią, a nuż uda się coś sprzedać.

  • 8. Data: 2012-11-12 08:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 01:27:25 +0100, Anerys napisał(a):
> [...]
    > powtórzenie... Ja chyba tak będę robić, będę odbierać i np. 50 razy
    > powtarzać zapowiedź, żeby długo zając zasoby serwera dzwoniącego...

    Ale nie zajmiesz, bo one w czasie pierwszej zapowiedzi powiedza co maja
    powiedziec i sie rozlacza.

    http://www.joemonster.org/filmy/28507/Pewny_sposob_n
    a_telemarketera

    Aczkolwiek ten sposob jest lepszy
    http://www.sadistic.pl/bardzo-unikalny-sposob-na-spl
    awienie-telemarketera-vt138275.htm

    J.

  • 9. Data: 2012-11-12 14:26:33
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Alintos" <h...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wyczuli żeś debilowaty półgłówek, to dzwonią, a nuż uda się coś sprzedać.

    Debilowatego półgłówka to wyczuwam w tobie.

    Anerysa znam osobiście i zaręczam, że półgłówkiem nie jest.

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2012-11-12 15:20:27
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Alintos" <h...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wyczuli żeś debilowaty półgłówek, to dzwonią, a nuż uda się coś sprzedać.

    Oj, naiwnyś, naiwnyś, naiwnyś :))) Sram na to, za kogo mnie uważają, na mnie
    reklamy nie działają. Oczywiście, do żywego rozmówcy jestem grzeczny i
    przeważnie rozstajemy się w zgodzie. Choć raz na Sferii powiedziałem, że "na
    tym numerze nie przyjmuję takich zaproszeń"... Hmm... mam wrażenie, że jakoś
    nie chcą już dzwonić... cóż, zobaczymy, czym mojego prywatnego Bayesa
    niebawem nakarmię.
    Co do mnie, ja tylko tak głupio wyglądam, zapewniam cię.