  • 11. Data: 2012-11-12 15:54:53
    Temat: Re: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    news:1g3a2wfztel1x$.6stx8mpf19ve$.dlg@40tude.net...

    > Ale nie zajmiesz, bo one w czasie pierwszej zapowiedzi powiedza co maja
    > powiedziec i sie rozlacza.

    Jednak nie tak dawno coś do mnie zadzwoniło, co dało się powtarzać "naciśnij
    1 żeby powtórzyć".

    > http://www.joemonster.org/filmy/28507/Pewny_sposob_n
    a_telemarketera

    Panem Czabanem nieco pachnie :))

    Raz zrobiłem nieco inaczej, zadzwonił telefon, a ja zacząłem udawać
    kompletnie zalanego, wszystko oczywiście grzecznie, uprzejmie, ale totalny
    bełkot gościa, który dopiero co skończył pić drugą flaszkę i na chwilę
    przysnął... Pani była niepewna i szybko się zmyła, wszystko jednak
    grzecznie, nigdy jeszcze nie powiedziałem telemarketerowi niczego w stylu
    "spierdalaj"... Jedynie jak ja dzwoniłem do Sferii, to tam raczej mają
    klientów w dupie i nie zawsze było sympatycznie (1). Ale już w biurze na
    Dzielnej przy Tepsie było ładnie, grzecznie i miło.

    > Aczkolwiek ten sposob jest lepszy
    > http://www.sadistic.pl/bardzo-unikalny-sposob-na-spl
    awienie-telemarketera-vt138275.htm

    Się wpierdzielił gościu... :)) Musiał chyba srać w gacie w tym czasie...

    (1) Dzwoniłem z reklamacją na przerywanie ("przekroczony zasięg") połączeń,
    mimo, ze raz nawet się z fotela nie ruszyłem. Pani, której składałem
    reklamację wrecz swoją postawą pokazała, że tylko jej dupę zatruwam,
    domyślnie nie wypowiedziane "spierdalaj gościu". Oczywiście, niczego w stylu
    "przepraszamy za kłopoty" nie było. Zatem przejrzę jeszcze chyba sposób nr 1
    i poczekam na okazję. Na plus, że nie dzwonią z badziewnymi ofertami.

  • 12. Data: 2012-11-12 15:55:48
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

  • 13. Data: 2012-11-13 02:47:34
    Od: "Alintos" <h...@s...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Alintos" <h...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Anerysa znam osobiście i zaręczam, że półgłówkiem nie jest.

    Ten kto pisze takie teksty jak Anerys, to musi być debilowatym półgłówkiem
    lub pochodzi z wybitnie wypaczonej rodziny. No, może jeszcze był molestowany
    przez funkcjonariusza Partii Benedykta.

  • 14. Data: 2012-11-16 10:54:40
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ten kto pisze takie teksty jak Anerys, to musi być debilowatym półgłówkiem
    > lub pochodzi z wybitnie wypaczonej rodziny. No, może jeszcze był
    > molestowany
    > przez funkcjonariusza Partii Benedykta.

    Też cię lubię.