eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy dzisiaj jest dzień naciągacza?Re: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
    Date: Mon, 12 Nov 2012 08:03:42 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 25
    Message-ID: <1g3a2wfztel1x$.6stx8mpf19ve$.dlg@40tude.net>
    References: <509a79b5$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <509c1970$1@news.home.net.pl> <509c79ab$1@news.home.net.pl>
    <509cb713$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a0426e$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1352703790 12515 82.143.187.50 (12 Nov 2012 07:03:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Nov 2012 07:03:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236183
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 01:27:25 +0100, Anerys napisał(a):
    > Mnie wkurwiają automaty, które dzwonią "nie zapłaciłeś rachunku", nie
    > czekając nawet na sygnał sekretarki, przez co niekiedy zostaje tylko
    > "..osimy o szybką wpłatę", co, za co, nie wiadomo. Oczywiście, rachtele są
    > regulowane... ale mogło by chociaż k..wa poczekać, albo nawet umożliwić
    > powtórzenie... Ja chyba tak będę robić, będę odbierać i np. 50 razy
    > powtarzać zapowiedź, żeby długo zając zasoby serwera dzwoniącego...

    Ale nie zajmiesz, bo one w czasie pierwszej zapowiedzi powiedza co maja
    powiedziec i sie rozlacza.

    > Jak będę w nieco lepszym nastroju, to spróbuję zrobić taki numer, że odbiorę
    > i natychmiast potok słów z przywitaniem dawno niewidzianego/niesłyszanego
    > znajomego, oczywiście udawane, bez możliwości dojścia do słowa dzwoniącemu
    > przez minutę, a potem wielkie zdziwienie, żal, pretensja, że obudzili,
    > że..., że..., itd, oczywiście, grzecznie, acz dynamicznie, tak aby speszyć
    > dzwoniącego.

    http://www.joemonster.org/filmy/28507/Pewny_sposob_n
    a_telemarketera

    Aczkolwiek ten sposob jest lepszy
    http://www.sadistic.pl/bardzo-unikalny-sposob-na-spl
    awienie-telemarketera-vt138275.htm

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: