  • Data: 2013-01-09 13:59:19
    Temat: Re: Czy dobrze rozumiem?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-09, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Da się wytrzymać. Od nowego roku testuję swoją wytrzymałość psychiczną na
    > drodze (choć mam ogólnie ciężką stopę i całkiem niemało konióf pod maską z
    > dużym niutonem). Póki co spalanie mi spadło o 3L na tej samej 30km trasie
    > -- czasu ubyło może 5 minut. Spadła irytacja kapeluszami (zwłaszcza
    > miszczami lewego pasa), przybyło dużo więcej irytacji przez cisnących bez
    > sensu na zderzak (pomimo tego, że jeżdżę tylko prawym pasem i zazwyczaj jak
    > mam miejsce, to jednak te +10 do ograniczenia), zajeżdżających drogę przy
    > zmianie pasa ruchu itd.

    Testuje ostatnio to samo. Fakt - irytacji przez zapierdalaczy jest wiecej niz
    jezdzac szybciej, wyprzedzanie i wciskanie sie na wydre przed maske, albo
    skret w prawo na trzypasmowej przecinajac 3 pasy, jazda na zylete chociaz
    z przodu sznur samochodow i nie ma gdzie jechac.

    Co do plynnosci tez sie zgodze, codziennie jadac po pracy TT w strone Marek
    korkuje sie most bo zamiast juz na poczatku zajac pas prowadzacy na kierunek
    w ktora chce sie jechac trzeba cisnac lewym, pozniej hamowac bo nie ma jak
    zjechac na lewo no i do tego skakanie a to na lewy a to na prawy bo zawsze
    to 2 minuty w domu szybciej a reszta przez kretynow 5 minut pozniej. Do tego
    jazda w korku, zamiast jechac wolno ale jechac to wszyscy pedal a pozniej
    hamulec i tak non-stop a jak juz ktos sobie zrobi troche przerwy i sie toczy
    to znajdzie sie zawsze jakis mundry ktory w ta luke wjedzie.

    Jedynie motocyklem jezdze jak dawniej bo akurat tu czasowo mozna sporo
    zaoszczedzic ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200