eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"? › Re: Czy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"?
    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 22:26:09 +0200

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d92ef29$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że możnaby do jakichś starych diesli ze zwykłymi pompami
    > wtryskowymi. Nawet amiętam, że jakaś firma w Lublinie dorabiała
    > podgrzewacze zbiorników z olejem, żeby zimą nie gęstniało...
    > Tomek
    >
    > Ps. A co z wartością opałową oleju w stosunku do ON?

    Ostatnim samochodem ktory byl produkowany i mozna bylo nim jezdzic bez
    obaw na BIO to byl VW Caddy SDI, i skonczyli produkcje z koncem lata
    zeszlego roku...

    Zasadniczo do SDI mozna bylo lac, do calej reszty juz nie bardzo.
    Zreszta nawet za doplata 700 zl byla opcja przystosowania do BIO (ponoc inne
    przewody paliwowe montowali, filtr i cos tam jeszcze aaaa naklejke na wlewie
    paliwa Biodiesel :P)

    PZDr
    Adam