eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"? › Re: Czy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"?
  • Data: 2011-03-31 13:00:25
    Temat: Re: Czy do diesla TDCI można stosować olej "z pierwszego tłoczenia"?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 22:26, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:4d92ef29$0$2488$65785112@news.neostra
    da.pl...

    >     Ostatnim samochodem ktory byl produkowany i mozna bylo nim jezdzic bez
    > obaw na BIO to byl VW Caddy SDI, i skonczyli produkcje z koncem lata
    > zeszlego roku...
    >
    > Zasadniczo do SDI mozna bylo lac, do calej reszty juz nie bardzo.
    > Zreszta nawet za doplata 700 zl byla opcja przystosowania do BIO (ponoc inne
    > przewody paliwowe montowali, filtr i cos tam jeszcze aaaa naklejke na wlewie
    > paliwa Biodiesel :P)
    >
    > PZDr
    > Adam

    do mojego TDI 90KM (co prawda to już jego ostatnie podrygi, w
    poniedziałek jadę po nową katarynę) można było dokupić ten sam zestaw
    "dostosowujący" do bio. Szczerze walę to - jeździłem na biodieslu 3
    kolejne sezony, od końca marca do listopada i szczerze to niczego
    strasznego nie zauważyłem, nawet przelewów nie ruszałem !

    Pozdrawiam !

    PS:
    Na bio zrobiłem ze 60kkm.