  • Data: 2011-03-31 16:05:36
    Temat: Re: Czy do diesla TDCI można stosować olej
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    news:092684e7-882f-446b-b0a0-81253160a216@d28g2000yq
    f.googlegroups.com...
    On 31 Mar, 13:51, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Diesla z podatkiem, czy chodzi Ci o to, żeby podatek od paliw zapłacić w
    > momencie wlewania oleju rzepakowego?
    > To drugie jest jak najbardziej dozwolone, wlewając bez zapłaty podatku
    > naruszasz ustawę.

    Pokaż mi takiego urzędnika który jest w stanie to udowodnić ?
    Owszem na opałowy mają sposoby, ale na rzepakowy jeszcze takich
    sposobów nie wynaleźli ...

    Dzisiaj przechodziłem przez ulicę - przeleciał baleron kombiak, a za
    nim zaleciało czystym żywym rzepakowym :)
    nie no - bynajmniej nie biodieslem, bio jeszcze odróżniam od czystego
    rzepaku bo sam mam go w baku :)

    A wiesz co tak z ciekawosci, chodzi o CNG, jak sie odniesc do tankowania z
    wlasnej domowej instalacji. No bo mozna, mozna kupic kompresor i tankowac.
    Jak to sie ma do tych pierdol podatkowych ?

    PZDr
    Adam