  • Data: 2011-10-30 12:58:20
    Temat: Re: Czy da się dorobić kluczyk do stacyjki?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-10-2011 12:36, BearBag pisze:

    > Do wiekszosci aut nie trzeba ASO, można kupić tzn "czysty"
    > niezaprogramowany kluczyk i jechac do speca który nam go zakoduje pod
    > nasz imobilazer. Srednio od 150 do 400zł. Karta z kodem przydatna :)

    Taa.. już mi tak jeden ślusarz dorabiał "surówkę" że nie pasowała do
    niczego. Docięty fabrycznie grot kosztował mnie 70pln. Co do karty
    kodów, w nowszych autach nie zawsze ją dają. Niektóre marki zmieniły
    politykę, tak że wymagane jest ściągnięcie kodu przez ASO (kod otrzymują
    ze zdalnego serwera).

    Pozdrawiam
    Paweł