  • Data: 2011-10-30 19:26:51
    Temat: Re: Czy da się dorobić kluczyk do stacyjki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:74910645-5ebf-4422-95f0-ddb3b5ff25c4@a17g2000yq
    j.googlegroups.com...

    > daj spokoj, za 1500 to kupi drugiego 406 a nie kluczyk do niego.

    jakbyś czytał uważnie, to byś wiedział, ze to nie jest cena do P406 a zakres
    cenowy cen w ASO
    Do starych samochodów ceny są niższe nawet niż 500zł

    ps. pokaz mi sprawnego, zarejestrowanego i nie zajeżdzonego P406 za 1500zł

    > Łatwiej chyba wyjąc wkładke zamka w bagażniku i na jej podstawie
    > dorobić kluczyki, 5 minut roboty w wiekszości aut.

    kluczyka do stacyjki nie dorobisz na podstawie innych zamków. Odwrotnie
    można tak zrobic. Niestety stopnień skomplikowania wzoru w stacyjce jest
    większy niż w pozostałych zamkach.
    Pozostaje immobilizer...

    > Koszt nawet jesli nie chcemy sie brudzić u dowolnego blacharza/
    > mechanika ok 20zł.
    > Do takiego 406 zakodowanie kluczyka u elektronika nie powinno
    > kosztować wiecej niż 150zł.

    Nie wiem jaki jest koszt u elektronika, ale obawiam sie, ze to nie bedzie
    takie proste.
    Dorobienie kluczyka na podstawie drugiego kluczyka będzie droższe niż te
    20zł, a co dopiero na podtawie wkładu stacyjki.
    Poza tym stacyjke trzeba jeszcze wyjąc, a żeby to zrobic troche sie trzeba
    namęczyć.
    Jeśli nie zrobisz tego samemu - ktoś nie zrobi tego za darmo.

    Powiedzmy, ze dorobienie kluczyka 100zł, wymontowanie i zamontowanie
    stacyjki 100zł, kodowanie 150-250zł
    A zamówienie w ASO kluczyka pasującego do wszystkich zamków i bez roboty
    niech będzie 500zł.

    Co wg Ciebie bardziej sie opłaca?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł