  • 1. Data: 2012-09-13 06:20:44
    Temat: Czy da się ponownie zarejestrpwać
    Od: metteorek <interx999@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam

    Wyciągłem jawke od dziadka z stodoły i chcę ją odrestaurować problem w tym
    że tata jej
    nie wyrejestrował alez zgubił gdzieś papiery od niej
    10 lat temu to było
    Da się jakoś nowe dokumenty wyrobić??

    Pozdrawiam
    metteorek(jawa 50)
    Wrocanka

  • 2. Data: 2012-09-13 08:48:11
    Temat: Re: Czy da si? ponownie zarejestrpwa?
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-13 06:20, metteorek pisze:
> [...]
    >

    > Wyciągłem jawke od dziadka z stodoły i chcę ją odrestaurować problem w
    > tym że tata jej nie wyrejestrował alez zgubił gdzieś papiery od niej

    A Jawka ma tablicę rejestracyjną na którą były dokumenty? Dokumenty były
    na dziadka? Jeżeli papiery były na dziadka, dziadek żyje i masz tablice
    rejestracyjną to jak najbardziej się da.

  • 3. Data: 2012-09-13 16:00:19
    Temat: Re: Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
    Od: metteorek <interx999@_NOSPAM_o2.pl>

    Znaczy jawka jest ojca ojciec żyję i są zielone tablice ale papiery gdzieś
    zgubił

  • 4. Data: 2012-09-13 16:10:27
    Od: metteorek <interx999@_NOSPAM_o2.pl>

    tak dokładnie!
    Da się coś zrobić i jak???

  • 5. Data: 2012-09-13 16:37:33
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "metteorek" <interx999@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > tak dokładnie!
    > Da się coś zrobić i jak???

    a jak zgubisz portwel to co robisz?tata idzie do UK i po sprawie

  • 6. Data: 2012-09-13 16:40:19
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "metteorek" <interx999@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > tak dokładnie!
    > Da się coś zrobić i jak???

    Ojciec musi iść z tablicami do odpowiedniego wydziału komunikacji i wyrobić
    wtórnik dowodu rejestracyjnego.
    Można najpierw tam zadzwonić i spytać co i jak.

    Ciekawe tylko co z OC... Jeśli nie rozwiązaliście umowy i od 10 lat nie
    płacicie składki, ubezpieczyciel może sępić o odsetki i zaległe składki. 10
    lat razy 7 dyszek + odsetki ;-)

    MS

  • 7. Data: 2012-09-13 18:14:12
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe tylko co z OC... Jeśli nie rozwiązaliście umowy i od 10 lat
    > nie płacicie składki,

    Hmm ?
    Na motorower ?

  • 8. Data: 2012-09-13 18:33:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a jak zgubisz portwel to co robisz?tata idzie do UK i po sprawie

    Ja pierdole... Namaluj se na masce swojego trabanta (bo pewnie na lepszy nie
    zarabiasz) slowo PORTWEL (obok tej golej baby). Na zolto najlepiej na samym
    srodku. Aha i zmien nick na MATOLverik...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-09-13 21:10:01
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 13 - 09 - 2012 (czwartek) o godzinie 18:14, cpt. Nemo napisał(a):

    > Hmm ?
    > Na motorower ?

    Owszem. Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych [...]
    art. 2 ust. 1 pkt 10 lit. a, podaje jednoznacznie, że OC muszą mieć: pojazd
    samochodowy, ciągnik rolniczy, motorower, przyczepa.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 10. Data: 2012-09-14 09:09:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2012 16:40, Mat S pisze:

    > Ciekawe tylko co z OC... Jeśli nie rozwiązaliście umowy i od 10 lat nie
    > płacicie składki, ubezpieczyciel może sępić o odsetki i zaległe składki.
    > 10 lat razy 7 dyszek + odsetki ;-)

    Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.