  • 11. Data: 2012-09-14 09:31:12
    Temat: Re: Czy da si? ponownie zarejestrpwa?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Sep 2012 09:09:27 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

    a potem nie masz OC i karę z UFG za "niemanie"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-09-14 09:44:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.09.2012 09:31, masti pisze:

    > a potem nie masz OC i karę z UFG za "niemanie"

    Aczkolwiek chyba tylko w przypadku przyłapania na jeżdżeniu bez OC.

    Tak czy inaczej w przypadku motoroweru (a także motocykla) opłata za
    "niemanie" to 1/3 płacy minimalnej. Jeśli liczy się to od kwoty brutto,
    to będzie to 500zł.

  • 13. Data: 2012-09-14 12:00:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:5052d7e2$1@news.home.net.pl...

    > Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

    Teraz juz nie :)

    A po drugie to rozmowa byla o motorowerze :)

  • 14. Data: 2012-09-14 14:22:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.09.2012 12:00, cpt. Nemo pisze:
    > U?ytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa?
    > w wiadomo?ci news:5052d7e2$1@news.home.net.pl...

    > Teraz juz nie :)

    Ooo... Kiedy zmienili?

    Swoją szosą skoro to było dawno temu, to pewnie się rozwiązała jeszcze
    za starych przepisów.

    > A po drugie to rozmowa byla o motorowerze :)

    A jaka jest różnica?

  • 15. Data: 2012-09-14 14:35:05
    Temat: Re: Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm ?
    > Na motorower ?

    Nie zwróciwszy uwagi, że to pykrkot. "Zielona tablica" mi nie zajarzyła.

    MS

  • 16. Data: 2012-09-17 10:00:45
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    wiadomości news:5052e018

    > Tak czy inaczej w przypadku motoroweru (a także motocykla) opłata za
    > "niemanie" to 1/3 płacy minimalnej. Jeśli liczy się to od kwoty brutto,
    > to będzie to 500zł.

    Nieprawda. W przypadku przyłapania w ich bazach że nie miałeś.
    Mają połączone bazy CEPiK i OC.

    --
    OGONek~