  • Data: 2010-01-17 01:03:02
    Temat: Re: Czy cos wiadomo o ekranach dotykowych?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** raviz <r...@v...pl> wrote:

    > W 85% ekrany bylyby uzywane do pracy z grafika 3D i 2D, reszta to szeroko
    > rozumiana rozrywka i multimedia.

    Grafika 2D czy 3D to ostatnie zastosowanie, w którym chciałbyś używać touch -
    po co w ogóle? Do 2D od lat doskonale zdają egzamin tablety - macanie po
    monitorze byłoby mega męczące (trzeba unieść wysoko rękę), nieprecyzyjne (w
    końcu masz wielkiego palucha) oraz zostawiałoby smugi na monitorze (no człowiek
    jest taką istotą lekko oślizgłą).

    Do grafiki 3D to serio nie mam zielonego pojęcia co bym mógł robić z touch - do
    tego są specjalizowane kontrolery "przestrzenne" - taka gałka, którą operujesz
    w 3D - możesz za jej pomocą kontrolować obiekty 3D w przestrzeni - obracać je
    itd.

    Jedyne zastosowanie, w którym widzę touch to elektronika konsumencka np. tablet
    czy czytnik ebooków - tutaj wygodnie jest machnąć palcem po ekranie aby np.
    przewinąć stronę.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )