  • 1. Data: 2010-12-01 13:06:31
    Temat: Czy cofany?
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Podpowiedzcie proszę ci, którzy się znają, czy ten licznik był cofany
    (chodzi o ustawienie cyferek)?
    http://c.wrzuta.pl/wi11184/f902d8970011406a4cf63915/
    0/pb240666_cofanie

    MW

  • 2. Data: 2010-12-01 13:14:24
    Temat: Re: Czy cofany?
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 01/12/2010 12:06, MW wrote:
    > Podpowiedzcie proszę ci, którzy się znają, czy ten licznik był cofany
    > (chodzi o ustawienie cyferek)?
    > http://c.wrzuta.pl/wi11184/f902d8970011406a4cf63915/
    0/pb240666_cofanie

    pewnie tak :)
    Sprawdz srubki od deski czy nie byly ruszane, jesli ktos cofnal tak po
    amatorsku to i srubek nie zabezpieczyl przed porysowaniem

  • 3. Data: 2010-12-01 13:17:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin go!

    > Sprawdz srubki od deski czy nie byly ruszane, jesli ktos cofnal tak po
    > amatorsku to i srubek nie zabezpieczyl przed porysowaniem

    Taaa super test. A jak ktoś w innym celu wyjął licznik, np. żeby zmienić
    żarówkę albo tarcze na takie z tym niebieskim czymś?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-12-01 13:24:15
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 01/12/2010 12:17, to wrote:

    > Taaa super test. A jak ktoś w innym celu wyjął licznik, np. żeby zmienić
    > żarówkę albo tarcze na takie z tym niebieskim czymś?

    Pewnosci nie daje - fakt.
    Daje natomiast jakas jasnosc. Jesli dojdziesz do wniosku ze licznik
    nigdy nie byl rozkrecany (a nie jest to niewykonalne) to przynajmniej
    wiadomo, ze nie byl cofany. Chociaz tez nie na 100% :/

    PS. Daj swoj 100% sposob jak to sprawdzic - prosze

  • 5. Data: 2010-12-01 13:54:44
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    > pewnie tak :)
    > Sprawdz srubki od deski czy nie byly ruszane, jesli ktos cofnal tak po
    > amatorsku to i srubek nie zabezpieczyl przed porysowaniem

    Tak wygląda taki, który cofany nie był, lub cofany był profesjonalnie, stąd
    moje wątpliwości.
    http://allegro.pl/1255310747-i1255310747.html#galler

    MW

  • 6. Data: 2010-12-01 13:55:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin go!

    > Pewnosci nie daje - fakt.
    > Daje natomiast jakas jasnosc. Jesli dojdziesz do wniosku ze licznik
    > nigdy nie byl rozkrecany (a nie jest to niewykonalne) to przynajmniej
    > wiadomo, ze nie byl cofany.

    Nic nie daje, bo ślady wyjmowania licznika nie świadczą o tym, że licznik
    był cofany (w tak starym aucie licznik był wyjmowany z tego czy innego
    powodu niemal na 100%), a brak śladów nie świadczy o tym, że nie był.

    > PS. Daj swoj 100% sposob jak to sprawdzic - prosze

    Nie ma takiego, ale to nie znaczy, że należy stosować metody głupie. Z
    piętnastoletnim autem należy udać się przed kupnem do warsztatu i ocenić
    jego rzeczywisty stan techniczny. Przebieg jest mało istotne, bo przebieg
    nie jeździ.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-12-01 14:26:51
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    MW wrote:

    > Podpowiedzcie proszę ci, którzy się znają, czy ten licznik był cofany
> [...]

    Cofany może i był, ale czy cofnięty?
    Podpowiedź dla absolwentów gertychowskiej matury: co innego jeść obiad, a co
    innego zjeść obiad.

  • 8. Data: 2010-12-01 14:34:43
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Cofany może i był, ale czy cofnięty?
    > Podpowiedź dla absolwentów gertychowskiej matury: co innego jeść obiad, a
    Podpowiedź na zwolenników Jaruzelskiego: Jeżeli został cofnięty, to znaczy
    że był cofany. A cofnięty mógł zostać.
    MW

  • 9. Data: 2010-12-01 14:55:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Podpowiedzcie proszę ci, którzy się znają, czy ten licznik był cofany
    > (chodzi o ustawienie cyferek)?
    > http://c.wrzuta.pl/wi11184/f902d8970011406a4cf63915/
    0/pb240666_cofanie

    Wg mnie był jeśli licznik kręci się "od dołu". Wtedy nie możliwe aby drugie
    0 podeszło tak wysoko skoro na 3 miejscu nie ma jeszcze 9 a też 0.

  • 10. Data: 2010-12-01 14:57:42
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    MW wrote:

    > Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Podpowiedź na zwolenników Jaruzelskiego: Jeżeli został cofnięty, to znaczy
    > że był cofany. A cofnięty mógł zostać.
    > MW
    Niewątpliwie. Mogli go też cofać usilnie ale nie cofnąć :-)

    P.S.
    Nie bierz tak wszystkiego do siebie; mimo że pisałem pod Twoją wiadomością,
    nie była to osobista wycieczka.