  • 11. Data: 2010-12-01 15:19:02
    Temat: Re: Czy cofany?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 13:06, MW pisze:
    > Podpowiedzcie proszę ci, którzy się znają, czy ten licznik był cofany
    > (chodzi o ustawienie cyferek)?
    > http://c.wrzuta.pl/wi11184/f902d8970011406a4cf63915/
    0/pb240666_cofanie

    Pozycja cyfry nr 2 (zero) jest co najmniej podejrzana, patrząc na cyfrę
    nr 3 (też zero) i cyfrę nr 4 (dziewiątka). Nr 2 i nr 3 na 99% nie
    powinny być w takich ułożeniach, tylko dokładnie odwrotnie.
    --
    MZ

  • 12. Data: 2010-12-01 17:00:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MW" <

    > Tak wygląda taki, który cofany nie był, lub cofany był profesjonalnie,
    > stąd moje wątpliwości.
    > http://allegro.pl/1255310747-i1255310747.html#galler

    No to kup sobie ten, jeśli wydaje ci się wiarygodniejszy ;-)

  • 13. Data: 2010-12-01 17:05:32
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    MZ wrote:

> [...]
    > nr 3 (też zero) i cyfrę nr 4 (dziewiątka). Nr 2 i nr 3 na 99% nie
    > powinny być w takich ułożeniach, tylko dokładnie odwrotnie.

    Nawet więcej: pierwsze 5 cyfr powinno być widać w całości. Dopiero jedynka
    powinna przechodzić w dwójkę zważywszy na siódemkę na ostatniej pozycji.

  • 14. Data: 2010-12-01 17:14:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 17:05, JaromirD pisze:

    > Nawet więcej: pierwsze 5 cyfr powinno być widać w całości. Dopiero jedynka
    > powinna przechodzić w dwójkę zważywszy na siódemkę na ostatniej pozycji.

    Faktycznie. Do tego jeszcze (ale to może być złudzenie wywołane kiepskim
    zdjęciem i oświetleniem) śrubki mocujące tarczę do mechanizmu licznika
    przebiegu wyglądają na ruszane (powinny być całe czarne, a widać jasne
    przetarcia). Oczywiście może być to też odbicie światła, ale ogólnie ten
    licznik raczej był "optymalizowany".
    --
    MZ

  • 15. Data: 2010-12-02 13:04:36
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-12-01 13:14, go! pisze:

    > pewnie tak :)
    > Sprawdz srubki od deski czy nie byly ruszane, jesli ktos cofnal tak po
    > amatorsku to i srubek nie zabezpieczyl przed porysowaniem

    Mam nie cofany licznik i 3 razy wymieniałem żarówki w podświetleniu
    licznika...

    Pozdrawiam
    Rafał