eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Date: Mon, 27 Apr 2015 18:05:48 +0200

    grup

    >Ale ja cały czas chcę zmienić prędkość i po zmianie biegu na wyższy
    >tak się będzie działo.

    Jak chcesz zmienic predkosc, to halas nie bedzie jednostajny, bo jak
    dlugo mozna przyspieszac ? 20s ?

    >Tyle że zupełnie nie chcę żeby mi przez cały czas silnik wył przy 5
    >tys obr bez takiej potrzeby.

    Nie jezdzilem, ale zakladam ze nie bedzie, bo i po co.
    Algorytm sterowania nie powinien byc inny niz przy "zwyklym
    automacie".

    >Zwłaszcza że i tak nic to nie daje, bo toto ani nie przyspiesza
    >lepiej niż auto z innym typem skrzyni, która wycia nie powoduje, ani
    >mniej nie pali, ani nie jest tańsze.

    Auto dobrze przyspiesza, jak silnik osiaga najwieksza moc :-)

    >Jak nie przyspieszasz to może i tak.
    >Ale w mieście przyspieszasz co chwilę.

    Z pedalem w podlodze ?

    Moze i tak, ale jak dlugo tak - 2-3 sekundy ?

    J.